Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Orc Marauder

HP 235 Summon Niemożliwe
EXP 205 Convince 490
Odporny na Specjalne
Częściowo odporny na Walka W zwarciu i na dystans strzałami
Wrażliwy Odgłosy Grrrrrr
Loot Obsidian Lance (Rzadko), Orcish Axe (Normalnie), Bow (Normalnie), Crossbow (Rzadko), Meat (Normalnie), Silkweaver Bow (Bardzo rzadko), Orc Tooth (Normalnie), Shaggy Tail (Normalnie), Broken Crossbow (Normalnie), Orc Leather (Normalnie), 0-83 gold coins
Opis Wojna w Zao wymagała wysokiej mobilności oddziałów. Następstwem tego było powstanie nowego typu wojsk - jezdnych łuczników. Jednakże upłynęło sporo czasu zanim ta innowacja została w pełni pojęta przez niecywilizowanych orków. Ledwie potrafiący zapanować nad żądzą krwi, łatwo zapominali o swoich zadaniach w czasie bitwy i zamiast stać z dala od wroga, nacierali na niego. Natomiast Ci, którzy mieli na tyle rozsądku i potrafili zachować dystans, byli postrzegani jako tchórze i nie cieszyli się poparciem innych orków, które zwyczajnie ich unikały. Uprzedzenia te zostały odsunięte na dalszy plan w momencie pojawienia się nowych przywódców. Kilkoro rozproszonych Orków Marauderów uformowało oddział i przeszło dodatkowe szkolenia. Mądrzejsi orkowie również dostali szansę wstąpienia w szeregi jeźdźców po ukazaniu swej wartości. Akceptacja i poparcie dla Marauderów wśród orków stale rosły.
Wykorzystane w odpowiedni sposób, oddziały te były w stanie poprawić sytuację na wojnie przynajmniej na jakiś czas. Ostrzeliwując zastępy jaszczurów z dużej odległości orkowie zyskiwali upragnioną przewagę. Im większe straty przeciwnicy orków ponosili, tym dopuszczali się oni co raz to śmielszych ataków. Bitwy z reguły rozpoczynały się od ostrzału linii defensywnej wrogiego oddziału, a następnie, gdy główne wojska orków rozpoczynały szarżę, Marauderzy przechodzili do taktyki oskrzydlającej i wykańczały rozsiane grupki armii nieprzyjaciela.
W czasach pokoju Orkowie Marauderzy służyli jako myśliwi, bądź skauci. Tylko najodważniejsi spośród orków dostają szansę wstąpienia do jednostki Marauderów.
Co tyczy się stworzeń ujeżdżanych przez orków. Gnarlhounds w przeciwieństwie do Warwolves, nie czują żadnej więzi ze swoim jeźdźcem. Ponadto, przed najazdem są wybierane losowo. Biorąc pod uwagę nieprzewidywalność Gnarlhounds, ma to dość spore znaczenie dla orka, który go ujeżdża. Jako że, Gnarlhounds w czasie walki wpadają w nieokiełznany szał, wprost nienaturalną wściekłość, Marauderzy przed każdą potyczką nacierają swą skórę mieszaniną ziół i odchodów swych wierzchowców, aby nie zostać przez nie rozszarpanym lub pogryzionym.
Występowanie
Taktyka