Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Lista cytatów

 

Strona: 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   

(148)     2008-12-15 18:05
#8710 + | -
Nebula Trade channel :
17:56 Gotard Astan [40]: nie no kurwa , ja z was nie wyrobie - jak ja sprzedaje GOLDEN ARMOR to kazdy spamuje mi po 16k - 19k a jak chcem kupic to kurwa po 22-25k JEBAKI LESNE !!!!!

(-75)     2008-12-14 13:44
#8659 + | -
11:21 XXX [21]: no skończyłam xD
11:22 YYY [42]: You advanced in odkurzanie? xD
11:23 XXX [21]: tak 2x..
11:24 XXX [21]: i pół xD
11:24 XXX [21]: i You andwanced in oglądanie TV when trzeba odkurzać xD

(903)     2008-12-14 12:24
#8656 + | -
11:30 Aniol'ek [136]: pamietam jak mialem w gim kartkowke z romea i juli
11:30 Aniol'ek [136]: bylo pytanie gdzie sie rozgrywa akcja
11:30 Aniol'ek [136]: napisalem w venore zamiast veronie...

(92)     2008-12-14 09:17
#8653 + | -
Trade channel:

09:12 Moonferno [22]: Ciastko!!
09:13 Sir Vermatin [22]: KARMEL !!!
09:13 Ramenes [80]: Czeeeekolaaadaaa !

(715)     2008-12-14 00:27
#8651 + | -
X: bylem wczoraj kupic sobie nowa kurtke
Y: no i?
X: heh..
X: 5min szukalem na metce ile ma arma...
Y: psychol xD

(200)     2008-12-13 21:18
#8641 + | -
21:10 xxx[21]: czekaj na mnie kolo swiantyni w thais
21:10 yyy[20]: ok
21:12 xxx[20]: już jestem :(
21:12 xxx[20]: gdzie ty??
21:13 yyy[19]: w carlin :(

(672)     2008-12-13 10:58
#8611 + | -
10:51 Saleyel Samina [11]: ej jestes
10:51 Saleyel Samina [11]: ?
10:51 Voromexim [53]: Nie.
10:52 Saleyel Samina [11]: napisz jak bedziesz

(616)     2008-12-12 17:53
#8582 + | -
17:46 XXX [69]: expie na pohu
17:46 XXX [69]: i mi tu babcia stoi nad kompem
17:46 XXX [69]: a mnie gs goni a ona
17:46 XXX [69]: "to co za duzy robal"

(238)     2008-12-12 16:39
#8579 + | -
21:23 Atarin Frona [25]: wczoraj sobie nowe buty kupilem
21:23 Atarin Frona [25]: ;p
21:23 Verte Patriarh [113]: :)
21:23 Verte Patriarh [113]: boszki?

(262)     2008-12-11 07:12
#8533 + | -
<xxx> Ludzie, jedenym pozytywnym aspektem tego update jest to, ze jak narazie nie ma nowego ng i liczba ludzi na małpach zmniejszyla się o 80%.
<xxx> Nie wiedzialem ze tyle małp jest...

(211)     2008-12-10 15:41
#8504 + | -
06:56 Herman dark [230]: shit kupilem zamiast sd energy walle
06:56 Sir arthos [262]: ile bp?
06:56 Herman dark [230]: 20
06:56 Sir arthos [262]:hahahaha

(-25)     2008-12-10 13:16
#8502 + | -
Na Trade:

12:56 Roni Large [20]: Abstrachujac od altruistycznych zagadnien metafizycznego pietyzmu adekwatnie jestem gotow pokusicsiestwierdzeniem ze , percepcja mojej mentalnosci nie obliguje mnie do dalszej konwersacji z toba
12:32 Chemikalius [40]: jezykiem prostym mowiac: wypier**lac

(419)     2008-12-10 00:07
#8494 + | -
23:56 Hardy Knight [133]: ja 6 hydr na klacie raz mialem
23:56 Hardy Knight [133]: i przezylem
23:56 Hardy Knight [133]: ;d
23:56 Pelezinhoo [60]: a ja wlosy xD
23:56 Pelezinhoo [60]: i mam nadal

(313)     2008-12-09 23:00
#8492 + | -
14:52 Alen Zellin [46]: expisz ?
14:52 Morrus [144]: ta
14:52 Morrus [143]: juz nie ...

(98)     2008-12-09 21:03
#8482 + | -
21:00 Tija Almavera [75]: swiat juz jest moj!:P
21:00 Tija Almavera [75]: tylko o tym nie wie...

(137)     2008-12-09 20:41
#8481 + | -
20:35 Madib [65]: kazdy jest dzieckiem
20:35 Madib [65]: bo ma/mial rodzicow
20:35 Madib [65]: chyba ze probowka
20:35 Madib [65]: ale to wtedy ojcem jest chyba banda japoncow
20:35 Madib [65]: nie wnikam w to

(95)     2008-12-09 20:19
#8479 + | -
21:34 Avexus'Yath [25]: Gdzie jest mikołaj ?
21:35 Eganwo [20]: w Laponii ? o/

(182)     2008-12-09 20:14
#8478 + | -
20:17 Combainer [13]: how much time u will be online?
20:17 Charliton [31]: ?
20:17 Combainer [13]: ...
20:17 Combainer [13]: how long u will be online...
20:18 Charliton [31]: ok
20:18 Combainer [13]: :/
20:18 Combainer [13]: it is question
20:18 Charliton [31]: yes

(-60)     2008-12-09 18:25
#8473 + | -
18:22 Tija Almavera [75]: Tyyyy
18:22 Tija Almavera [75]: moj ludzik jest wyzszy :D
18:22 Madib [65]: :O!
18:22 Madib [65]: obcasy masz...

(318)     2008-12-08 22:32
#8449 + | -
22:23 Kron Irlagos [57]: lol
22:23 Kron Irlagos [57]: 7 botow blokuje przejscie na dragi
22:23 Kron Irlagos [57]: ....
22:24 Lepakan kurzy [104]: ctrl+r i zycie jest lepsze :)
22:24 Kron Irlagos [57]: 22:24 You see Bloker dragow osiem (Level 8). He is a sorcerer. 22:24 You see Bloker dragow siedem (Level 7). He is asorcerer. 22:24 You see Bloker dragow jedynascie (Level 9). He is a sorcerer. 22:24 You see Bloker dragow jedynascie (Level 9). He is a so
22:24 Lepakan kurzy [104]: lol xD