Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Lista cytatów

 

Strona: 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   

(291)     2008-11-24 15:10
#7895 + | -
14:58 Ice fly [79]: Elo^^
14:58 Ice fly [79]: Wagarowiczu na malpach
14:58 Ice fly [79]: ;pp
14:58 Alian Lady [178]: XD
14:58 Alian Lady [178]: Widzisz?
14:59 Alian Lady [178]: Niektorzy uciekaja na dworzec jak wagaruja, czy na miasto, a ja na malpy

(-45)     2008-11-24 14:17
#7893 + | -
14:11 Boro Deathbringer [20]: ja jestem chory nie wiem Na co co zjem to zaraz wyzygam
14:12 Sir Mati Knight [17]: zatrucie masz
14:12 Sir Mati Knight [17]: albo keyylogerra
14:12 Sir Mati Knight [17] ojjjj sory
14:12 Sir Mati Knight [17] wirusa

(-97)     2008-11-23 23:54
#7889 + | -
23:44 Tina Tanemura [108]: red power
23:44 Tina Tanemura [108]: xD
23:44 Sir Ondree [71]: blackd power
23:44 Sir Ondree [71]: srY
23:44 Sir Ondree [71]: blackd power8
23:44 Sir Ondree [71]: XD
23:44 Tina Tanemura [108]: tez
23:44 Sir Ondree [71]: black*
23:44 Tina Tanemura [108]: xD
23:44 Sir Ondree [71]: ku*wa

(76)     2008-11-23 17:25
#7873 + | -
17:08 Miriiam [68]: Maz, dobry z angielskiego jestes ?:D
17:08 Ojciec Old Maza [162]: dogadac sie chyba dogadam
17:08 Miriiam [68]: Jak jest 'robic zakupy' ?:D
17:08 Ojciec Old Maza [162]: o
17:08 Ojciec Old Maza [162]: xd
17:08 Miriiam [68]: Bo pisze wypracowanie i nie pamietam, z glowy mi wylecialo xD
17:08 Ojciec Old Maza [162]: buying stuff?:D

(228)     2008-11-23 16:03
#7867 + | -
15:59 Kaga Zazol [137]: Jestem 7gp w plecy ;/
15:59 Kaga Zazol [137]: Mace w carlin sprzedalem -.-

(851)     2008-11-23 14:16
#7858 + | -
14:12 Manio [111]: ale Ci powiem ze w assasinku mi do twarzy
14:12 Manio [111]: :)
14:12 Rengeus [97]: hah
14:12 Rengeus [97]: xD
14:12 Rengeus [97]: bo ryja niewidac...

(-30)     2008-11-23 13:17
#7856 + | -
13:13 Qeux [25]: qrwa co za zal -.-
13:13 Qeux [25]: jak napisze jakies dluzsze zdanie to debuga mam -.-
13:13 Lord Lurcia [127]: kup se nowego kompa
13:13 Qeux [25]: chyba nowego bota -.- xd

(124)     2008-11-22 22:50
#7837 + | -
22:43 Hayss [5]: leca na rooku z deer deer trophy ?
22:43 Dark'Stoorm [65]: Pewnie.. A zdechle Raty mozesz przerobic na zabawki

(-57)     2008-11-22 21:05
#7829 + | -
13:56 Janette Fearless [30]: What are hydras weak against?
13:56 Lisa Druid Woman [6]: energy?
13:56 Lisa Druid Woman [6]: yea energy
13:56 Janette Fearless [30]: :o
13:56 Janette Fearless [30]: kk
13:57 Janette Fearless [30]: Strong against frost damage?
13:57 Scarlet thirst [95]: Hydra? against Hercules!
13:57 Daniel the Jedi [13]: and fire
13:57 Daniel the Jedi [13]: remember the hercules hystory
13:58 Janette Fearless [30]: Haahahahaaahaaa
13:58 Janette Fearless [30]: :)
13:58 Janette Fearless [30]: 21:58 Scarlet thirst [95]: Hydra? against Hercules!
13:58 Lisa Druid Woman [6]: LOL

(292)     2008-11-22 17:40
#7820 + | -
17:30 Senji Knight [27]: ku*** matke mi uje****
17:30 Senji Knight [27]: ten noob
17:30 Senji Knight [27]: :/
17:31 Senji Knight [27]: ale mam kolejna
17:32 Senji Knight [27]: chodzi mi o slima xD
17:32 Grudnio [33]: już myslalem ze twoj stary sie wkurzyl xD

(75)     2008-11-22 12:32
#7809 + | -
23:04 Jack Ajkun [49]: Masz blessy?
23:04 XXX [123]: Właśnie kupiłem, ale nie wiem, czy działają;/
23:32 XXX [121]: Pobłogosławili mnie bogowie tibii -.-

(116)     2008-11-22 12:32
#7808 + | -
<ja> jak ustawilem bota, to poszedlem cos tam w kuchni porobic i wylaczylem ekran.
<ktos> no i?
<ja> i mama wchodzi i mowi 'o co to sie stalo ze komp nie jest wlaczany'
<ja> Prawa Murphy'ego zawsze dzialaja, w tym momencie z glosnikow rozlegl sie krzyk 'PLAYER ON SCREEN! PLAYER ON SCREEN'

(65)     2008-11-22 10:58
#7801 + | -
10:53 Czajen Nativ [67]: gdzie sie sprawdza czy blesss sa kupione?
10:54 Czajen Nativ [67]: ??:)
10:54 Dalon Salon [99]: padnij to zobaczysz :P

(92)     2008-11-22 08:32
#7793 + | -
08:23 Erago Palladin [64]: koteczek do mnie przyszedl
08:23 Erago Palladin [64]: moj kochany
08:23 Erago Palladin [64]: ;**
08:23 Lunatyk Guard [69]: xD
08:23 Lunatyk Guard [69]: dawaj go trapniemy

(379)     2008-11-21 23:09
#7790 + | -
23:05 Devix Pall [112]: Ty kurwa jestes taki tepy ze nawet z lekcji wychowawczej nie zdales...

(397)     2008-11-21 23:08
#7789 + | -
23:04 Shundy [35]: nudzi mi sie
23:04 Shundy [35]: pojde sie umyc chyba

(177)     2008-11-21 15:25
#7774 + | -
15:20 Sejdan [66]: 55 woreczków, a w nich w sumie 764 gramy kokainy wartej 190 tysięcy złotych - znaleziono podczas sekcji zwłok wżołądku 53-letniego mieszkańca Katowic.czytaj dalej ?
15:20 Lee on Luminera [44]: :D
15:20 Sejdan [66]: :D
15:21 Sejdan [66]: to by bylo na 171000 dni pacca !!!

(-51)     2008-11-20 15:35
#7736 + | -
14:33 Matt'Bolter [123] : ale lagi ;p
14:33 Adexor [21] : taa ja mam ciagle... 48h/dobe :/

(-49)     2008-11-20 10:05
#7730 + | -
11:13 Wodz Tega Pala [26]: ej co to znaczy brb?
11:13 Dahaka from Shadows [33]: z/w
11:15 Wodz Tega Pala [26]: omg.. jestes juz?
11:15 Dahaka from Shadows [33]: zal....

(-22)     2008-11-18 21:55
#7691 + | -
xx:o stary..
yy:?
xx:stara przyszła do mnie do pokoju i się pyta gdzie ma włożyć spodnie
yy:fajnie -_-
xx:a ja do depo...
yy:o.O no life..