Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Lista cytatów

 

Strona: 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   

(11)     2008-08-23 01:20
#4980 + | -
<x>robie new chara, jaki dac name?
<x>cos z Neutral
<ja>Neutral lartueN
<x>Successfully created character Neutral Lartuen.
<ja> ;o wiesz co to jest lartuenN?
<x>nie
<ja>Neutral od tylu
<x> buhahauahuahauhauah

(64)     2008-08-23 00:06
#4977 + | -
00:03 Vin Shadow [44]: zal gs mi wylogowalo

(5)     2008-08-22 23:40
#4976 + | -
23:35 Mor'zus [96]: na czym siedzisz ?
23:35 Capuss [69]: na skilach xD
23:36 Mor'zus [96]: hehe mocne sa ?

(-10)     2008-08-22 22:30
#4972 + | -
22:24 Kakej [185]: Daj ip jakiegos ots pvp-enfo
22:24 Kakej 185]: Co sie chary robi normalnie od 1lvl
22:25 Jahja [117]: hmm... Polecam Inferne
22:25 Kakej [185]: Daj ip
22:25 Jahja [117]: xDDDDDDDDDDD Inferna to rl tibia :S

(172)     2008-08-22 22:03
#4969 + | -
<w domku XXX>
21:28 XXX [21]: Co to za kamien
21:28 YYY [32]: to jest jajo hydry
21:28 XXX [21]: k**wa
21:28 XXX [21]: ZABIERZ TO STAD
21:28YYY [32]: ?
21:28 YYY [32]: co?
21:28 XXX [21]: Jak ona mnie uwali
21:28 XXX [21]: Jak sie wykluje
21:28 XXX [21]: :/
21:28 YYY [32]: hahahah
21:28 XXX [21]: Nawet potionów na sobie nie mam
21:28 YYY [32]: xD
<wbil sie na drugi koniec domku i zamknal drzwi>
21:28 XXX [21]: H** nie wychodze stad

(178)     2008-08-22 19:08
#4965 + | -
19:04 Zaqu [97]: ty masz hyba ADHD ;p
19:04 Lord Kaszanka [122]: a ty hunta

(176)     2008-08-22 18:50
#4963 + | -
09:40 Velrox [85]: Znowu chce kupic PACC'a
09:40 xxx [136]: A co, juz raz miales?
09:41 Velrox [85]: Nie, juz raz chcialem

(26)     2008-08-22 18:48
#4962 + | -
18:40 Yson [119]: can u bring me 20 empty bps and a parcel? please :P
18:40 Leemo [81]: Where ?
18:40 Yson [119]: Darashia mino tower
18:40 Yson [119]: i got like 60k oz loot on thje ground
18:41 Yson [119]: nvm floor reset -.-

(89)     2008-08-22 18:18
#4960 + | -
00:43 Axeruler [151]: nobki w venore pkuja
00:43 Axeruler [151]: chcieli mnie zabic
00:43 Title Taker [98]: lvle ?
00:43 Axeruler [151]: m wallami do mnie strzelali
00:43 Axeruler [151]: 10-30

(68)     2008-08-22 12:46
#4952 + | -
10:40 Jabloniasz [22]: 10:40 You see Soul of Voodoo (Level 66). He is a paladin.
10:40 Oltar [15]: co to?
10:40 Oltar [15]: skad masz?

(187)     2008-08-22 12:40
#4951 + | -
12:33 Matti of Calmera [12]: a co powiedzial diabel gdy Jezus chcial zamienic wode w wino?
12:34 Ycy [20]: ?
12:34 Matti of Calmera [12]: You do not have enough mana
12:34 Ycy [20]: ^^

(37)     2008-08-22 11:44
#4949 + | -
11:40 Xandorion [110]: ehh je*any remont lazienki..
11:40 Xandorion [110]: ide kuc plytki z/w
11:40 Diabllord [166]: hahaha
11:41 Diabllord [166]: pusc exori gran to same spadna ze scian
11:41 Xandorion [110]: hhxhx xD

(124)     2008-08-22 10:56
#4944 + | -
15:23 Dafni Zabijaka [73]: Przezyłem dzisiaj swoj pierwszy raz :)
15:24 Royal Robik [217]: 1 demon?

(33)     2008-08-22 01:43
#4935 + | -
15:32 CM Isolan on Celesta [2]: Move or suffer the consequences. Clear the depot!
15:33 CM Isolan on Celesta [2]: I said move, or I will start bannning for blocking an investigation
15:33 CM Isolan on Celesta [2]: last chance on the count of 3 I'll start banning all still here
15:34 CM Isolan on Celesta [2]: 3
15:34 CM Isolan on Celesta [2]: 2
15:34 CM Isolan on Celesta [2]: 1
15:35 CM Isolan on Celesta [2]: 15:35 Account of player Drem Remillius banished for 7 days for ignoring a CMs instructions

15:37 CM Isolan on Celesta [2]: CLEAR THAIS DEPOT RIGHT NOW

15:43 CM Isolan on Celesta [2]: Leave THAIS DEPOT RIGHT NOW

16:03 CM Isolan on Celesta [2]: Okay the free items in Fibula was a joke. CLEAR THE DEPOT

(59)     2008-08-22 00:25
#4934 + | -
na trade:

00:21 Lord Gitanes [61]: SPRZEDAM WIKLINOWY KOJEC DLA PSA -> POZNAŃ WIEKOPOLSKA

(71)     2008-08-21 23:01
#4933 + | -
XXX: pozdrawiam mame
YYY: dzieki synku ;*
XXX; ;O

(27)     2008-08-21 21:03
#4928 + | -
21:28 Marcin Wacek Wielki [39]: Nezil w kazz to noob wcisnal mi wedke za 150 gp i nie moge zlowic na nia ani jednej plotki

(58)     2008-08-21 19:19
#4920 + | -
11:24 XXX [100]: You advanced from level 99 to level 100.
11:25 YYY [34]: gz
11:25 YYY [34]: kozak xD
11:27 XXX [98]: k%#wa mac
11:28 YYY [32]: nie gram t ta z%#@*na gre

(72)     2008-08-21 18:08
#4916 + | -
18:04 Bartoromero [5]: poolak
18:04 Fryderyk Powazny Mezczyzna [4]: tak
18:05 Bartoromero [5]: odawaj carlin sword
18:05 Fryderyk Powazny Mezczyzna [4]: sory ja nie polak

(-49)     2008-08-21 17:25
#4913 + | -
23:48 aaa [20]: ej a co to jest za niebieska kulka obok Ciebie?

Chodzilo o tp xD