Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Lista cytatów

 

Strona: 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   

(133)     2008-07-18 13:41
#3577 + | -
13:34 Speedy Santana [11]: co to znaczy atm?
13:34 Furio Santana [11]: idk
13:34 Speedy Santana [11]: ??
13:34 Furio Santana [11]: i don know
13:35 Speedy Santana [11]: idk
13:35 Speedy Santana [11]: a atm??
13:35 Furio Santana [11]: idk
13:35 Speedy Santana [11]: to jest to samo?
13:35 Furio Santana [11]: idk=i dont know=nie wiem
13:36 Furio Santana [11]: exura gran
13:36 Speedy Santana [11]: ale ja sie niepuytam o idk... tylko atm

(1025)     2008-07-17 12:21
#3544 + | -
15:51 Nanner [225]: 16:11 Tibia Auto: Haste will wear off in 5 seconds.
15:51 Nanner [225]: ***** nie to
15:51 Nanner [225]: 16:12 You advanced from Level 224 to Level 225.

(345)     2008-07-17 00:58
#3535 + | -
23:50 xxx [55]: tej mieliscie kiedys tak ze z pierwszego potwora polecial jakis rzadki loot?
23:50 xxx [55]: np ja mialem z cyca club ring
23:50 yyy [33]: z beho - beho shield
23:51 zzz [41]: z 1 dragona wylootowalem dragon shield
23:51 ttt [39]: z pierwszej dziewczyny - dziecko

(185)     2008-07-16 18:28
#3531 + | -
21:58 Saril Siemce [12]: P(r)oland the best
21:58 Karkadar [80]: No(r)way

(258)     2008-07-15 18:26
#3498 + | -
20:04 Czorny Robert [110]: shia
20:05 Czorny Robert [110]: ile jest 2+2*3?
20:05 Shia Mack [160]: co nabbie?
20:05 Shia Mack [160]: trudne pytanie :D
20:05 Shia Mack [160]: 7
20:05 Czorny Robert [110]: lol?
20:05 Shia Mack [160]: 8**
20:05 Czorny Robert [110]: jak ci to kurwa wyszlo D....
20:06 Czorny Robert [110]: prze chuj :D :D:
20:06 Czorny Robert [110]: graj dalej w tibie to bedziesz pytal na helppie jak sie dzieci robi :D :D:D
20:06 Czorny Robert [110]: :D :D
20:06 Czorny Robert [110]: daje to do komenta :D :D:
20:06 Shia Mack [160]: zajebie ci jak to zrobisz

(-284)     2008-07-14 21:03
#3472 + | -
20:46 Barosa [52]: bash.tibia.pl
20:46 Barosa [52]: :)
20:48 Lolusiczka [30]: co to za link baros
20:49 Barosa [52]: to oznacza ze wlasnie dodalem kawalek waszej rozmowy do cytatów tibia.pl <3
20:49 Arron Irob [102]: :P
20:49 Lolusiczka [30]: o lol
20:49 Lolusiczka [30]: ;]
20:50 Lolusiczka [30]: na ktorej jest stronie?
20:50 Barosa [52]: ciekawe czy modek to zaakceptuje
20:50 Arron Irob [102]: xD
20:50 Barosa [52]: wpisz se tibia.pl i szukaj cytaty
20:50 Barosa [52]: albo poprostu bash.tibia.pl
20:51 Lolusiczka [30]: niemoge znalezc
20:51 Barosa [52]: jak modek zaakceptuje (co jest prawie niemozliwe) to zobaczysz swoje slowa xd
20:51 Lolusiczka [30]: po jakim czasie akceptuje?
20:51 Barosa [52]: tak od razu to ci nie dojdzie
20:51 Barosa [52]: za duzo spamu by wtedy bylo
20:51 Arron Irob [102]: xD
20:54 Barosa [52]: jak modek nie bedzie mial zajec na uczelni lub jak dziewczyna nie zabierze go na randke to najprawdopodobniej przejzy jeszcze12345 raportów na forum, zbanuje 15 hakerów, i jak nie bedzie spiacy to moze zobaczy te cytaty - no chyba ze bedzie spiacy
20:54 Barosa [52]: tfu ale spalilem
20:55 Barosa [52]: to tez moze isc na cytaty xd
20:55 Lolusiczka [30]: ;]

EDIT by mPalar:
Tak dla sprostowania - Nie modek tylko supporter ;)

(1082)     2008-07-14 10:00
#3450 + | -
09:53 Sir gucior [118]: KRUWA NIE WRL
09:53 Siir Homur Miecho [124]: one sraja lootem
09:53 Siir Homur Miecho [124]: :/
09:53 Sir gucior [118]: ta
09:53 Sir gucior [118]: jak my idziemy to zatwardzenie maja

(458)     2008-07-13 12:41
#3436 + | -
12:24 Dracula Bombermanik [66]: idziezs na jakis hunt poznmiej
12:24 Dracula Bombermanik [66]: ?
12:24 Pan Rushoffy [52]: Po obiedzie (za 1h okolo) z dziewczyna wychodze :]
12:24 Dracula Bombermanik [66]: na hunt
12:24 Dracula Bombermanik [66]: ?

(203)     2008-07-12 08:40
#3408 + | -
08:33 Elite Rycerz [102]: na czym expisz? :D
08:33 Spec'ek [28]: eh :D
08:34 Spec'ek [28]: cyce ;d
08:34 Spec'ek [28]: chcialem na pohu pod temple, ale jak mi gsa zlurowali to mi sie odechcialo
08:34 Spec'ek [28]: ale zabilem jebaka ;D
08:35 Spec'ek [28]: nawet 1 potion nie zszedl... bo w hotkeye nie moglem trafic xd

(1316)     2008-07-11 11:08
#3369 + | -
Master Palladino [127]: w8
Master Palladino [127]: sms pisze do mamy
Master Palladino [127]: ze anni zrobilem

(344)     2008-07-10 21:56
#3357 + | -
13:10 Garvild [44]: szkoda ze nie ma questa na pacca
13:11 Szybki Ozim Drut [18]: jest
13:11 Garvild [44]: jeszcze co
13:11 Szybki Ozim Drut [18]: powaznie
13:11 Szybki Ozim Drut [18]: jest
13:11 Garvild [44]: hahahhahahsahah
13:11 Garvild [44]: chyba w twoim snie
13:11 Szybki Ozim Drut [18]: a wiesz jaki trudny
13:13 Szybki Ozim Drut [18]: wytlumaczyc ci o co chodziw tym quescie
13:13 Szybki Ozim Drut [18]: ?
13:14 Garvild [44]: nom
13:14 Szybki Ozim Drut [18]: musisz
13:14 Szybki Ozim Drut [18]: zdobyc portfel matki
13:14 Szybki Ozim Drut [18]: wyjmujemy z tamtad 90 zl
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: nastepnie logujemy sie na tibia.com
13:15 Garvild [44]: o lol
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: nastepnie
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: wkladamy 90 zl
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: do poczty
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: i wysylamy do tibi.com
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: za 3 dni mamy
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: pacc
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: i kare na tibie , za ukradzenie90 zl
13:15 Szybki Ozim Drut [18]: caly quest
13:16 Szybki Ozim Drut [18]: i co taki trudny?

(3233)     2008-07-07 13:27
#3253 + | -
11:50 XXX [128]: Ide na demki jak myslisz co poleci?
11:51 YYY [67]: a co aola nie masz xD ?
11:51 XXX [128]: ale smieszne ;/

(275)     2008-07-07 08:15
#3238 + | -
12:36 XXX [16]: masz behemot shilda na sprzedaz?
12:36 YYY [80]: behemot shild?
12:36 XXX [16]: tak
12:36 YYY [80]: a co to takiego?
12:37 XXX [16]: taka tarcza z zielonym okiem
12:37 YYY [80]: chyba raczej beholder shield
12:37 XXX [16]: lol
12:37 XXX [16]: ja sie pytalem czy masz behemot shilda
12:37 XXX [16]: widac ze noob jestes
12:37 XXX [16]: mogles mi od razu powiedziec ze nie masz

(-1091)     2008-07-06 22:36
#3231 + | -
22:33 Unbeatable Master [33]: qrde teraz musze
22:33 Unbeatable Master [33]: :P*
22:33 Unbeatable Master [33]: konczyc
22:33 Storen Neon [22]: xD
22:33 Storen Neon [22]: szkoda
22:33 Storen Neon [22]: ale krzyz na droge bomba w kieszen xD
22:33 Unbeatable Master [33]: xD
22:33 Unbeatable Master [33]: dzieki :D

(-426)     2008-07-05 15:47
#3207 + | -
15:25 d[38]: kaj sie kupuje bilet tygodniowy?
15:27 x [104]: na pksie sie kupuje tygodniowy ale w poneidzialek najpredzej kupisz
15:28 d[38]: jajaj
15:29 [38]: kaj pks?
15:29 x[104]: w wodziu
15:29 x[104]: w srodku tam jest kasa jakas
15:33 d [38]: ku***
15:33 d[38]: sa podpisane bp nawet
15:33 x [104]: taa
15:38 d[38]: kaj to jest
15:38 x [104]: co
15:38 d[38]: pks
15:38 x[104]: a kruwa mac
15:38 x[104]: ja myslelm ze ci chodzi na rl o bilet
15:38x[104]: xD
15:38 x[104]: w dp ten typ co parcele sprzedaje
15:39 D[38]: kur*a;p
15:39 D [38]: co powiedziec?
15:39 D [38]: hi
15:39 D [38]: ticket?

(234)     2008-07-04 16:45
#3184 + | -
13:17 Diabllord [157]: je*any quest
13:17 Betii spagetti [158]: ta xD poje*any
13:17 Diabllord [157]: obgadalem z tym oldrakiem wszystko
13:17 Diabllord [157]: wojne w iraku, glod w afryce i szczepionki na HIV
13:18 Betii spagetti [158]: hahahahaha
13:19 Diabllord [157]: zaloze sie ze Oak nawet wie czy Dodzie spoznia sie okres albo inne plotki z zycia gwiazd ale o Demon Oak i demon legs quest nic nie mowi

(1479)     2008-07-04 11:06
#3167 + | -
16:07 Aleethya [147]: mi sie snilo ze mialem nightmare shielda w chipsach'

(431)     2008-07-04 09:49
#3164 + | -
09:42 Wac Pan [24]: Mysle co bedziemy robic jutro
09:42 Galvaria de Fire [18]: Indyk tez myslal
09:42 Wac Pan [23]: Ku*** Padlem

(-114)     2008-07-04 00:34
#3159 + | -
Chce sprzedac ziomkowi 18 holy orchids po 3k each wyzywa mnie od noobow poniewaz

00:29 Zaras On Secura [44]: hahhhhhhahaha
00:29 Zaras On Secura [44]: what a noob
00:29 Zaras On Secura [44]: 18+18+18 is 52k

(32)     2008-07-03 01:29
#3128 + | -
01:23 Kriszak [188]: pokazesz droge?:P
01:23 Vodur [71]: a wiesz gdzie jest necro quest?
01:23 Kriszak [188]: no wiem ale dawno tam nie bylem
01:23 Kriszak [188]: z 120lvli