Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Lista cytatów

 

Strona: 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   

(349)     2008-07-02 17:14
#3113 + | -
10:44 Piotrow [72]: ty
10:44 Piotrow [72]: o zal
10:44 Aqua Freeq [108]: co jest?
10:44 Piotrow [72]: ogien mi zgasl w wand of inferno sam kij jest....

08:05 Royal Gonzo [105]: frosty maja 3 rodzaje paralizu "1 slaby " "2 mocny" "3 stoj kurwo bo cie rozjebie"
08:06 Aqua Freeq [111]: hahahahaa
08:06 Aqua Freeq [111]: xD
08:06 Royal Gonzo [105]: ten ostatni jest smiertelny :d

(365)     2008-07-01 16:21
#3069 + | -
15:59 Nitrosword [60]: Gdyby gdzies na mapie lezalo mpa, i fajna dupa w twoim lozku co bys wybral?
16:00 Zbuntowany Czerlun [118]: Mpa !
16:00 Zbuntowany Czerlun [118]: jasna sprawa ;p

16:00 Zbuntowany Czerlun [118]: laska ucieknie a mpa nie
16:01 Nitrosword [60]: rly?
16:01 Zbuntowany Czerlun [118]: na serio
16:01 Zbuntowany Czerlun [118]: mpa wole
16:02 Zbuntowany Czerlun [118]: ja bym mame oddal za mpa

(222)     2008-07-01 14:22
#3065 + | -
<Free ITEMS>
14:18 Shoter of Darkness [107]: KTO
SIE UBIERZE NA ROZOWO
14:18 Shoter of Darkness [107]: I NAPISZE
14:18 Shoter of Darkness [107]: "LUBIE WSADZAC PALCA W DUPE"
14:18 Shoter of Darkness [107]: DOSTAJE K-ARMA
14:18 Maly Saint [11]: ty
14:18 Maly Saint [11]: lubie sobie wkladac palca w dupe
14:18 Maly Saint [11]: lubie sobie wkladac palca w dupe
14:18 Maly Saint [11]: lubie sobie wkladac palca w dupe
14:18 Shoter of Darkness [107]: i orginalne najki < BOH>
14:18 Maly Saint [11]: lubie sobie wkladac palca w dupe
14:18 Mat'ti Druid [29]: lubie wsadzac palca w dupe
14:18 Ero Kapi [85]: o zal xd
14:18 Huread [20]: plx
14:18 Huread [20]: plx
14:18 Huread [20]: ubie wsadzac palca w dupe'
14:18 Huread [20]: ubie wsadzac palca w dupe'
14:18 Huread [20]: ubie wsadzac palca w dupe'
14:18 Shoter of Darkness [107]: KTO CHCE NAJKI NIEZDZIERAJKI ?
14:18 Trizi [32]: :P
14:18 Trizi [32]: lol
14:18 Huread [20]: ubie wsadzac palca w dupe'
14:18 Mat'ti Druid [29]: lubie wsadzac palca w dupe
14:18 Huread [20]: ubie wsadzac palca w dupe'
14:18 Eldian Arta [9]: plz armor
14:19 Maly Saint [11]: ja chce najki niezdzierajki
14:19 Huread [20]: daj
14:19 Maly Saint [11]: ja chce najki niezdzierajki
14:19 Trizi [32]: ja chce
14:19 Huread [20]: prosze
14:19 Mat'ti Druid [29]: JA CHCEM
14:19 Eldian Arta [9]: plz armor
14:19 Maly Saint [11]: ja chce najki niezdzierajki
14:19 Febbi [9]: JA
14:19 Maly Saint [11]: ja chce najki niezdzierajki
14:19 Andrzej-palek [51]: lubie jesc gowno
14:19 Mat'ti Druid [29]: NAJKI NIEZDIERAJKI
14:19 Eldian Arta [9]: plz armor
14:19 Ero Kapi [85]: no to smacznego
14:19 Eldian Arta [9]: plz armor
14:19 Huread [20]: prosze
14:19 Shoter of Darkness [107]: 14:16 Andrzej-palek [51]: lubie jesc gowno
14:19 Sileir [41]: LLUBIE KLEPAC TATE PO PUPCI
14:19 Sileir [41]: LLUBIE KLEPAC TATE PO PUPCI
14:19 Shoter of Darkness [107]: owned
14:19 Sileir [41]: LLUBIE KLEPAC TATE PO PUPCI
14:19 Ero Kapi [85]: xD
14:19 Sileir [41]: LLUBIE KLEPAC TATE PO PUPCI
14:19 Kari Fox [93]: jajahaha
14:19 Sileir [41]: LLUBIE KLEPAC TATE PO PUPCI
14:19 Mat'ti Druid [29]: lol
14:19 Sileir [41]: :D
14:19 Eldian Arta [9]: plz armor
14:19 Mat'ti Druid [29]: gej :<
14:19 Eldian Arta [9]: plz armor
14:19 Huread [20]: daj
14:19 Trizi [32]: a ja nic nie lubie
14:19 Huread [20]: prosze
14:19 Ero Kapi [85]: okej
14:19 Febbi [9]: OWN3D BASH TIBIA . PL

(-34)     2008-07-01 11:20
#3056 + | -
11:11 Rufus Varisu [44]: to kup spirytus rozrob z woda przlej o butelek bo finladni i zapraszamy:D
11:11 Aldrix Vanderiu [34]: <lol2>
11:11 Rufus Varisu [44]: a takpowznie to kupisz ze z 3 piwa i posiedzisz znami :D
11:12 Aldrix Vanderiu [34]: kurwa ja planuje gdzie tu kasy po ulicy szukac zeby na fajki miec ;p
11:12 Aldrix Vanderiu [34]: nie no jeszcze zobacze
11:12 Aldrix Vanderiu [34]: ale watpie ze bede mial kase
11:12 Rufus Varisu [44]: sprzedaj gpkow troche:D
11:12 Aldrix Vanderiu [34]: ;p
11:12 Rufus Varisu [44]: wymus z dupra 10pln + odsetki
11:13 Rufus Varisu [44]: sprzedaj nasienie
11:13 Rufus Varisu [44]: sprzedaj nerke
11:13 Rufus Varisu [44]: wystap w pornolu niemieckim
11:13 Aldrix Vanderiu [34]: jakbym mu odsetki naliczyl to by mi musial chalupe oddac ;p
11:13 Rufus Varisu [44]: ale kurwa mac maszz byc:D
11:13 Aldrix Vanderiu [34]: xD
11:13 Aldrix Vanderiu [34]: dam ogloszenie ;p
11:14 Rufus Varisu [44]: nie chce cie martwic ale mi dluzje kase leci wiec jak ja mu odestki nalcize to kicha dla ciebei nic jzu nie oztsnaie D:
11:14 Aldrix Vanderiu [34]: Pan w trudnej sytuacji finansowej szuka pani na jedno spotkanie w celu wiadomym xD
11:14 Rufus Varisu [44]: Piatkowa sie ucieszy
11:14 Aldrix Vanderiu [34]: to nie byl dobry pomysl
11:14 Aldrix Vanderiu [34]: :(
11:15 Rufus Varisu [44]: lepiej porwij komus psa iz arzadaj okupu
11:15 Aldrix Vanderiu [34]: xD
11:15 Aldrix Vanderiu [34]: WIEM!!
11:15 Aldrix Vanderiu [34]: porwe psa i sprzedam w restauracji chinskiej xD
11:15 Rufus Varisu [44]: albo ubieraj dres i idziemy zrobic male pa po ulicy
11:15 Aldrix Vanderiu [34]: xD
11:16 Aldrix Vanderiu [34]: albo jeszcze lepiej
11:16 Aldrix Vanderiu [34]: ukradne dwa psy i bede mial odrazu kase na alko i kielbase na ognisko ;p
11:16 Rufus Varisu [44]: tylko na tym serwie jesttaka gildi policja i oni walcz z pa
11:16 Rufus Varisu [44]: :)
11:16 Aldrix Vanderiu [34]: lipa ;/

(-26)     2008-07-01 11:00
#3055 + | -
10:54 Cegla Robert [25]: tylko dzis na noc chyba nie zostawiam
10:54 Cegla Robert [25]: bo sie spac nie da
10:54 Scandaal [15]: to co Ty za ogara masz ze spac nie daje?
10:54 Cegla Robert [25]: ta
10:55 Cegla Robert [25]: glosniej niz moja babka chodzi w nocy
10:55 Scandaal [15]: to ona chodzic jeszcze umie?
10:55 Cegla Robert [25]: w sensie chrapie

(-74)     2008-07-01 10:09
#3053 + | -
09:58 zbysiul [??]: no ja mysle
09:58 zbysiu [??]: ale spox...zabezpieczalem sie
09:58 Cristos [33]: tzn moze od czasu do czasu tak xDD
09:58 zbysiu [??]: osz kurwa co ja mowie
09:58 zbysiul [??]: Oo
09:58 Cristos [33]: dzielny zbysiu!
09:58 zbysiu [??]: nie to nie prawda !
09:58 Cristos [33]: jestem z ciebie dumny
09:58 zbysiu [??]: nic nie slyszales, czytales xD
09:58 Cristos [33]: spoko ja nic nie wiem
09:59 Cristos [33]: nikomu nie powiem

(3407)     2008-06-30 23:06
#3046 + | -
Na trade:
22:54 Nethias [104]: 22:53 You advanced from Level 103 to Level 104.
22:54 Master Dorisek [21]: gz
22:54 Misiek-Hunter [37]: gz
22:54 Sir Forgoten [23]: gz
22:54 Kyox Shin [59]: gz
22:54 Bored Dragon [37]: gz
22:54 Kip Winger [16]: gz
22:54 Sir Seluei [52]: who care.

(-17)     2008-06-30 21:29
#3043 + | -
22:14 Alkar Walindar [21]: Heh!! skumaj to mój dziedek na tabake do nosa :P
22:14 Beetrax De Sorcerer [14]: zal -_-... i co...
22:15 Alkar Walindar [21]: i kiedyś nasypał na rękę troche i zawołał jego psa :P a że pies do wszystkiego leci z nosem to wciągnął tą tabake xD
22:15 Alkar Walindar [21]: przez 2 godziny kichał i fiflaki robił :P
22:16 Beetrax De Sorcerer [14]: zal... -_-
22:16 Beetrax De Sorcerer [14]:to jakby powąchał moje skarpety to by chyba zdechł...

(104)     2008-06-30 14:32
#3034 + | -
14:20 Slimesz Kentuo [23]: nie blokuj respa
14:20 Cristos [33]: skilluje
14:20 Cristos [33]: tam nie blokuje respa
14:20 Slimesz Kentuo [23]: a ja expie
14:20 Cristos [33]: bo tam sie tylko slime respi
14:20 Slimesz Kentuo [23]: to idz z nim dalej
14:20 Slimesz Kentuo [23]: bo tu blokujesz respa
14:20 Cristos [33]: niczego respa nie blokuje.
14:20 Slimesz Kentuo [23]: ta a slimy to co?
14:21 Cristos [33]: slimsie zrespi jeden
14:21 Cristos [33]: i dopoki nie zostanie zabity
14:21 Slimesz Kentuo [23]: zal.pl
14:21 Cristos [33]: nie zrespi sie nowy
14:21 Slimesz Kentuo [23]: zal.pl
14:21 Cristos [33]: widac zaawansowy gracz z ciebie
14:21 Slimesz Kentuo [23]: a jak
14:21 Slimesz Kentuo [23]: a ty noobisz
14:21 Cristos [33]: mhm
14:22 Cristos [33]: powiedz mi cos ciekawego
14:22 Cristos [33]: przy odrobinie farta zobaczymy sie na bash.tibia.pl
14:22 Slimesz Kentuo [23]: nom
14:22 Slimesz Kentuo [23]: tylko ja na takie strony nie wchodze

(152)     2008-06-29 23:34
#3014 + | -
12:04 Ja: A Ty masz rodzenstwo?
12:04 XxX: Mam tylko brata 14 lat, ale chcialbym miec siostre z 18 lat bym ja podgladal.
12:05 Ja: Omg ...

(94)     2008-06-29 23:30
#3013 + | -
23:23 Quenative [78]: hello i'm small african boy
23:23 Quenative [78]: meat please
23:23 Pox Paladinen [145]: haha
23:23 Quenative [78]: or water

(-195)     2008-06-28 14:47
#2972 + | -
14:35 Lother Trones [5]: elo
14:35 Lother Trones [5]: to ja AdilbnThe Knight
14:35 Dark Poldek [26]: elo
14:36 Dark Poldek [26]: a czemu nowy char
14:36 Lother Trones [5]: mam hunta
14:38 Lother Trones [6]: padles?
14:38 Dark Poldek [26]: nie
14:38 Lother Trones [6]: 14:38 You advanced from Level 5 to Level 6.
14:40 Lother Trones [6]: gdzie expisz?
14:41 Dark Poldek [25]: kur...
14:41 Dark Poldek [25]: padlem
14:41 Lother Trones [6]: shuashuashau

(-44)     2008-06-28 14:01
#2969 + | -
Na Trade:

13:50 Anjinha-soad [26]: Buy motorola A1200 R$700,00
13:50 Syska [78]: lol.
13:51 Ernest okrutny [13]: zal
13:51 Grate Pall [33]: lol
13:51 Karia Krata [32]: zal
13:51 Quisits Treepe [14]: lol
13:51 Hefuro [29]: lol
13:52 Amr boy [26]: omg..
13:53 Sir Botti [50]: wtf... ?

Po chwili, również na trade:

13:53 Xarit [35]: Sell motorola !!!!

(13)     2008-06-27 20:21
#2949 + | -
20:17 Arte Lite [90]: ej monte jak albo gdzie sie sprawdza czy ma sie blessing
20:18 Mon Ish [13]: nie wiem
20:18 Mon Ish [13]: idz na dla
20:18 Mon Ish [13]: i idz na kibel
20:18 Mon Ish [13]: i jak stracisz 10% to znaczy, ze nie miales blessow

(801)     2008-06-26 20:32
#2923 + | -
20:25 Snuff Reck [44]: lol
20:25 Snuff Reck [44]: powiedzialem mamie ze jak jakis potworek przy mnie bedzie
20:25 Snuff Reck [44]: to ma f1 klikac
20:25 Snuff Reck [44]: a jak nie bedzie sie dalo to f5 kliknac
20:25 Snuff Reck [44]: i 20 manasow mi zuzyla bo larva podeszla...
20:25 Gysfons [37]: huashuasua ! xD

(-152)     2008-06-26 18:00
#2920 + | -
20:04 Lady'Naty [178]: OMg -.- only 8 coka cola left ! -.-

(161)     2008-06-26 15:11
#2912 + | -
Na test serverze, przed bitwą:
20:40 GM Deatheater [2]: where is the other team?
20:40 Cato Royal'Bolt [102]: here
20:40 Mikex [86]: you and cato
20:40 Cato Royal'Bolt [102]: i have plan
20:40 Cato Royal'Bolt [102]: we can win gm
20:40 GM Deatheater [2]: let's ban 'em all?

(59)     2008-06-26 14:31
#2909 + | -
14:28 Matt'Bolter [99]: potrzebuje kogos zeby wyczyscil laske do beggara
14:28 Matt'Bolter [99]: kumplowi
14:28 Matt'Bolter [99]: bo sam nie moge

(89)     2008-06-24 23:59
#2859 + | -
23:55 Elite Rycerz [93]: albo chociaz z 300k wyslij
23:55 Spec Of Astera [50]: 60zl
23:55 Spec Of Astera [50]: :s
23:55 Elite Rycerz [93]: lol
23:56 Elite Rycerz [93]: myslamem ze kolegdze za free oddasz
23:56 Spec Of Astera [50]: nie ;p
23:56 Spec Of Astera [50]: a czy Ty mi cos kiedys dales? :D
23:56 Spec Of Astera [50]: no dales... ignora

(244)     2008-06-24 22:24
#2857 + | -
XXX: Oddasz lota mojej koleżance
YYY: Nie za bardzo
XXX: A to dla czego?
YYY: Bo nie da się go wyciągnąć z lavy