Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Lista cytatów

 

Strona: 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   

(133)     2009-02-11 20:41
#11039 + | -
20:34 Cilvero [86]: kiedys
20:34 Cilvero [86]: moja stara na zebraniu powiedziala tak
20:34 Cilvero [86]: "moj syn gra tylko w jedna gre , ciagle i ta sama "
20:34 Cilvero [86]: a wychowawczyni
20:34 Cilvero [86]: i nie nudzi mu sie ?
20:34 Cilvero [86]: "on mowi ze co plansza to ciekawsza" XDDDD
20:34 Cilvero [86]: hauhauauh

(133)     2007-10-18 23:06
#1320 + | -
17:37 Zarys [29]: Sell chain armor
17:37 Cornelia says: Do you want to sell chain armor for 40 gp?
17:37 Zarys [29]: Fu*k u
17:37 Cornelia says: Maybe next time.

(133)     2008-08-29 14:55
#5228 + | -
21:44 Sillent Hoo [50]: Jaka ty prof ? Knight, Palladyn ?
21:44 Groszek of Rypin [13]: Nie ja jestem Citizen

(133)     2009-01-22 17:20
#10172 + | -
16:58 Forrider [37]: sell boh
16:58 Sacir Loldo [18]: offer
16:58 Forrider [37]: you offer?=)
16:58 Sacir Loldo [18]: yes
16:59 Forrider [37]: u offer?
16:59 Sacir Loldo [18]: yes
16:59 Sacir Loldo [18]: venore dp
17:00 Forrider [37]: pl?
17:00 Sacir Loldo [18]: venore
17:00 Sacir Loldo [18]: si o no
17:00 Forrider [37]: YES
17:00 Sacir Loldo [18]: ok
17:00 Forrider [37]: so offer boh?
17:00 Sacir Loldo [18]: ven
17:00 Sacir Loldo [18]: no
17:00 Sacir Loldo [18]: bye

(133)     2007-08-11 11:52
#1241 + | -
Godsend dela'vega [58]: TP PLZ !
Woytus [11]: Co to jest TP
Godsend dela'vega [58]: Teleport
Woytus [11]: a ile kosztuje taka runa?

(133)     2008-07-18 13:41
#3577 + | -
13:34 Speedy Santana [11]: co to znaczy atm?
13:34 Furio Santana [11]: idk
13:34 Speedy Santana [11]: ??
13:34 Furio Santana [11]: i don know
13:35 Speedy Santana [11]: idk
13:35 Speedy Santana [11]: a atm??
13:35 Furio Santana [11]: idk
13:35 Speedy Santana [11]: to jest to samo?
13:35 Furio Santana [11]: idk=i dont know=nie wiem
13:36 Furio Santana [11]: exura gran
13:36 Speedy Santana [11]: ale ja sie niepuytam o idk... tylko atm

(134)     2008-08-19 18:59
#4850 + | -
12:52 Pike Han [43]: To na na co idziemy?
12:52 Salazar Mik [77]: A wiec,o co chodzi Pike Hanie?
12:52 Pike Han [43]: To na na co idziemy?
12:52 Salazar Mik [77]: hero
12:52 Salazar Mik [77]: resp wolny
12:52 Slypi [64]: chero
12:52 Salazar Mik [77]: ale zawsze :D
12:52 Pike Han [43]: Hero powiadasz
12:52 Slypi [64]: na duzy resp xD
12:52 Salazar Mik [77]: Aj tam duzy
12:52 Pike Han [43]: Czy posiadasz dla mnie jakies Enchant Speary ?:>
12:52 Salazar Mik [77]: Sredniawy wac Panie
12:52 Slypi [64]: tylo more food trzeba
12:53 Salazar Mik [77]: Slusznie prawisz Slypi Hanie
12:53 Salazar Mik [77]: Nasze zapasy sie koncza
12:53 Salazar Mik [77]: Cala nadzieja w tobie dzielny Pike Hanie
12:53 Salazar Mik [77]: I w wyvernach
12:53 Salazar Mik [77]: Ktore niestety usmiercilem
12:53 Slypi [64]: sa
12:53 Salazar Mik [77]: Nie daly mi zbyt duzo pozywienia
12:54 Salazar Mik [77]: To zajebalismy te su*i
12:54 Salazar Mik [77]: Chwala naszemu orezowi!
12:54 Slypi [64]: 5 chamow juz mam
12:55 Pike Han [43]: Salazarze! Posiadasz jakikolwiek nadmiar Enchant spearoow?
12:55 Pike Han [43]: 12:55 You see a dead quara predator (Vol:10).
12:55 Pike Han [43]: ş.ş
12:56 Pike Han [43]: 12:55 You see a dead quara mantassin (Vol:10).
12:56 Pike Han [43]: ş.ş
12:56 Slypi [64]: wasc odczuwasz strach?
12:56 Pike Han [43]: Lekki niepokoj.
12:57 Slypi [64]: gdzie jestes mlodziencze?
12:58 Slypi [64]: podazaj na wyspe wdron
12:58 Salazar Mik [77]: fabek a ty gdzie?
12:58 Pike Han [43]: juz pedze do edron
12:58 Slypi [64]: dobrzes uczynil
12:59 Salazar Mik [77]: Ah,moj dzielny kompanie
12:59 Salazar Mik [77]: Niestety,moje enchanty spiry
13:00 Salazar Mik [77]: A blizej do ich zapsa
13:00 Salazar Mik [77]: Uszczuplil sie znacznie
13:00 Salazar Mik [77]: Po wczoajszej,samotnej i zmudnej wyprawie
13:00 Pike Han [43]: chociaz 2:P
13:00 Salazar Mik [77]: Na przebiegle i zwinne
13:00 Salazar Mik [77]: Crystal Spidery!
13:00 Pike Han [43]: chociaz 2:P
13:00 Salazar Mik [77]: 2 powiadasz
13:00 Salazar Mik [77]: Hm....
13:01 Salazar Mik [77]: Zaopatrz sie we zwyczajene wlucznie
13:01 Slypi [64]: to sie mija z celem
13:01 Salazar Mik [77]: A ja swa swieta,magicza moca
13:01 Pike Han [43]: fuck
13:01 Pike Han [43]: a gdzie ja kupie w edron?:D
13:01 Salazar Mik [77]: zamienie je w orez prawdziwego Paladyna!
13:01 Pike Han [43]: a gdzie ja kupie w edron?:D
13:01 Slypi [64]: w sklepie
13:01 Slypi [64]: willarda
13:01 Salazar Mik [77]: Podazaj za bialym krolikiem
13:01 Salazar Mik [77]: Taaak,zacny Willard
13:01 Slypi [64]: lub zoltym moczem
13:01 Pike Han [43]: ahhahahahahahahaahhahaha
13:01 Salazar Mik [77]: Znalem go kiedy jak byl jescze podjudzaczem bydla
13:02 Pike Han [43]: a tak na serio :>
13:02 Salazar Mik [77]: idz w prawo od dp
13:02 Salazar Mik [77]: :)
13:02 Slypi [64]: nie znasz zacnego willarda?!
13:02 Salazar Mik [77]: On mlodzian
13:02 Salazar Mik [77]: Duzo ludzi jeszcze musi zapoznac
13:03 Salazar Mik [77]: I zaopatrz sie rowniez w zapas zywnosci
13:03 Pike Han [43]: Nie mam Capa
13:03 Salazar Mik [77]: Coz jest ow "Capa"
13:03 Salazar Mik [77]: Nad odczuciem glodu?
13:04 Pike Han [43]: Exevo pan.
13:04 Salazar Mik [77]: Zaprawde swiete slowa
13:04 Salazar Mik [77]: Ale bardziej przydatne staja sie w trakcie walki slowa Exevo Con!
13:04 Slypi [64]: exana morrt
13:05 Slypi [64]: bardziej i
13:05 Slypi [64]: Aaaah...
13:05 Slypi [64]: jeszcze bardziej
13:05 Salazar Mik [77]: Nie zapominajmy rowniez o pradawnym okrzyku Exori
13:05 Salazar Mik [77]: Ktory wypowiadany przez usta
13:05 Salazar Mik [77]: zacnego Slypiego Hana
13:05 Salazar Mik [77]: Powoduja wszelako niesmak
13:06 Salazar Mik [77]: Jak i bol zarazem
13:06 Salazar Mik [77]: Na karkach wszelakiego plugastwa!
13:06 Slypi [64]: :D
13:06 Slypi [64]: zaiste dobrze prawisz
13:06 Salazar Mik [77]: zaiste taka jest prawda!
13:07 Pike Han [43]: A gdzie wasze zacne stopy teraz sie znajduja
13:07 Slypi [64]: Zaprawde powiadam wam, moc exory wzrosnie gdy tylko moje doswiadczenie w aspekcie knighta osiagnie poziom ku temu przeznaczony
13:08 Salazar Mik [77]: Dzielny Pika Hanie
13:08 Pike Han [43]: gdzie wy?
13:08 Salazar Mik [77]: Dokad jzu zes dotarl?
13:09 Salazar Mik [77]: Przed jaskinia do mrocznego krolestwa
13:09 Salazar Mik [77]: Do bram wielkij otchalni
13:09 Pike Han [43]: czekajta tam na mnie
13:09 Pike Han [43]: juz pedze
13:09 Salazar Mik [77]: ok
13:09 Salazar Mik [77]: w sensie
13:09 Slypi [64]: JUZ powinienes tu byc dawno
13:09 Salazar Mik [77]: Czy twoj kon moze ranny?
13:09 Salazar Mik [77]: A mozes postanowil w pelnym rynsztunku tu przybiec?
13:10 Slypi [64]: albowiem moj czas jest wprost proporcjonalnie krotszy od czasu innych
13:10 Salazar Mik [77]: poganiaj swe niezdarne i niewytrenowane miesnie prawdawnymi slowyama Utani Hur jak przykazal nam dzielny Zoltan z tutejszej akademii
13:30 Slypi [64]: go!


The End :)

(135)     2007-06-26 23:46
#1146 + | -
20:14 Davisza [21]: przyjme itemy za odrabianie pracy domowej z matmy

(135)     2008-06-03 08:28
#2216 + | -
18:14 Yariow [71]: jestes?
18:14 Phrantax [130]: niema mnie dla nikogo
18:14 Yariow [71]: za ile bedziesz dla wszystkich?

(136)     2009-05-04 18:20
#13639 + | -
23:00 Lord Sledz[56]:w zyciu wazne sa priorytety!
Najpierw tibia ,potem kobiety ;]

(136)     2009-01-03 12:19
#9545 + | -
12:11 Leyne [93]: zostawiaja ludzie loot na ziemii
12:12 Leyne [93]: i potem gadaja ze nie ma co do garnka wlozyc ;s

(136)     2008-03-16 06:06
#1374 + | -
19:47 Vendeto [164]: SELL PROTECTION 10K
19:49 Vendeto [164]: SELL PROTECTION 5k
19:52 Vendeto [164]: SELL PROTECTION ONE DRAGON HAMM!
19:58 Vendeto [164]: SELL PROTECTION 100 GOLDEN COINS !!!!!!
20:00 Vendeto [164]: SELL PROTECTION JUST MSG ME AND U GOT IT !!!!!!!!
20:02 Vendeto [164]: SELL PROTECTION I GIVE FREE BOHS TO PRO~

(136)     2008-11-29 14:07
#8066 + | -
14:04 Diabllord [190]: my nadal jestesmy jak dzieci, ale zamienilismy klocki lego na browary i tibie xDDDDD

(136)     2008-12-19 19:45
#8857 + | -
Trade:

19:41 Kanesa [17]: KOCHAM
WSZYSTKICH NOOBÓW
19:41 Saphira Rookmaster [4]: Ja ciebie tez xD

(136)     2008-05-01 09:04
#1472 + | -
17:28 Akrodian Mytos [153]: hi
17:28 Eremo: Next.

(136)     2009-02-16 20:37
#11211 + | -
19:23 Kooshi [78]: ja za tydzien retired
19:23 Kooshi [78]: wywiadowka ;/

(136)     2009-02-18 16:18
#11262 + | -
01:31 Lady'Yumi [133]: ej
01:31 Lady'Yumi [133]: moj brat przyszedl
01:31 Lady'Yumi [133]: i zaczelo
01:31 Lady'Yumi [133]: naprawde jebac
01:31 Lady'Yumi [133]: wiec ide spac
01:31 Servandes [130]: >.>
01:31 Lady'Yumi [133]: serio
01:32 Lady'Yumi [133]: ale jeszcze sie zastanawiam
01:32 Lady'Yumi [133]: czy to nie pies
01:32 Lady'Yumi [133]: trudne to odroznienia :D

(137)     2008-12-09 20:41
#8481 + | -
20:35 Madib [65]: kazdy jest dzieckiem
20:35 Madib [65]: bo ma/mial rodzicow
20:35 Madib [65]: chyba ze probowka
20:35 Madib [65]: ale to wtedy ojcem jest chyba banda japoncow
20:35 Madib [65]: nie wnikam w to

(138)     2008-03-27 00:06
#1382 + | -
22:40 Victoriano Cuenca [156]: lool zapisal sie do technikum gastronomicznego bo chce astronauta zostac

(138)     2009-01-04 00:04
#9575 + | -
12:22 Doth Yatus [33]: chcesz do mojej gildi
12:33 Zbychu Grebo [10]: nie dziex
12:23 Doth Yatus [33]: masz deda
12:33 Zbychu Grebo [10]: jak sie nazywa??
12:44 Dart Aladiryth [81]: Xd