Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

HP 260 Summon 490
EXP 150 Convince 490
Odporny na Specjalne brak
Częściowo odporny na Walka w zwarciu
Wrażliwy Odgłosy Toks utat, Youh ah trak!, Il lorstok human!, Human, uh whil dyh!, Let da mashing begin!
Loot Short Sword (Normalnie), Halberd (Bardzo rzadko), Dark Helmet (Bardzo rzadko), Plate Shield (Rzadko), Battle Shield (Rzadko), Club Ring (Bardzo rzadko), Wolf Tooth Chain (Bardzo rzadko), Health Potion (Bardzo rzadko), 0-3 Meat (Normalnie), Cyclops Trophy (Bardzo rzadko), Cyclops Toe (Normalnie), 0-54 gold
Opis Cyklopi to podobna ludziom rasa, posiadająca jednak tylko jedno oko i pomniejszą inteligencję. Nawet mówią podobny językiem. Żyją w jamach, gdzie poszukują złota i innych metali. Strzeż się, gdyż bardzo złoszczą się na poszukiwaczy przygód, którzy wejdą na ich teren, i spróbują zabić intruza używając swej niesamowitej siły.
Występowanie Plains of Havoc, Mount Sternum, Femor Hills, Cyclops Camp, Cyclopolis, Ancient Temple, Shadowthorn, Orc Fort
Taktyka Cyklop to potwór, z którym na pewno chciałby się zmierzyć każdy początkujący wojownik. Nie jest to jednak takie proste jak się może wydawać. Dla magów, druidów czy też paladynów walka z pojedynczym osobnikiem może nie sprawić dużo problemów, jednak walczący w zwarciu rycerz dopóki nie osiągnie wysokich umiejętności walki bronią i obrony (około 60/60), ponad 20 poziomu doświadczenia oraz dobrego ekwipunku (tu w zależności od posiadanych funduszy, żeby jednooki zadawał jak najmniejsze obrażenia), dopóty może mieć ogromne problemy w walce z tym przeciwnikiem. Postacie magiczne mogą zabijać pojedyncze cyklopy już w chwili wyjścia na główny ląd. Wystarczy, że znajdą miejsce gdzie mogą swobodnie uciekać przed potworem, najlepiej wokoło kilku drzew bądź kamieni. To samo tyczy się paladyna, który zamiast z różdżek będzie atakował z włóczni. Dobrze mieć przy sobie kilka leczniczych mikstur na wypadek zawieszenia gry lub pojawienia się dodatkowych kreatur. Ważne jest, żeby niskopoziomowe postacie nie próbowały w ciasnych pomieszczeniach ganiać się chociażby z jednym cyklopem, gdyż w przypadku zagrodzenia przejścia monstrum szybko zabije podróżnika.

Obrazek