| HP | 90 | Summon | Niemożliwe |
| EXP | 70 | Convince | 530 |
| Odporny na | Specjalne | ||
| Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu, czasem na dystans | |
| Wrażliwy | Odgłosy | You will not live to tell anyone! You are my game today! Look what has stepped into my trap! | |
| Loot | Leather Legs (Normalnie), Leather Helmet (Normalnie), Trap (Rzadko), Bow (Normalnie), 0-15 Arrow (Normalnie), Poison Arrow (Normalnie), Bread (Normalnie), 0-2 Roll (Normalnie), Slingshot (Bardzo rzadko), 0-? gold | ||
| Opis | Kłusownicy to słabe istoty, dla początkujących nie są zbyt straszne, umierają po kilku uderzeniach. Uciekają kiedy ich życie krytycznie spadnie. | ||
| Występowanie | Na południe od Elvenbane i Ab'dendriel, na północny wschód od Carlin, Edron Hunter Camps. | ||
| Taktyka | Poacher jest słabszym kuzynem znanego wszystkim Huntera, zamieszkującym lasy przy niektórych miastach, gdzie poluje na wszelaką zwierzynę. Potwór ten atakuje zarówno w zwarciu - odbierając od 0 do 20 punktów życia, jak i na dystans - strzałami, maksymalnie do 30 punktów życia. Nie posiada on żadnych ataków specjalnych, nie jest na nic odporny ani wrażliwy. Dla graczy, którzy niedawno opuścili Rookgaard, może stanowić nie lada wyzwanie - zwłaszcza gdy występuje w grupie. W związku z tym zaleca się uzbroić przynajmniej w Scale Armor, Copper Shield i jakąkolwiek broń. Paladyn, by nie tracić punktów życia, powinien atakować tego potwora na odległość używając Spear'ów lub Łuku i Strzał, podobnie Mag i Druid używając różdżki. Knight niestety ma utrudnione zadanie, gdyż nie ma innego wyjścia jak podejść i po prostu zaatakować. Taka taktyka naraża rycerza na niebezpieczeństwo, gdyż podążając za uciekającym potworem może natknąć się na silniejszego przeciwnika. Warto mieć przy sobie kilka run GFB w razie wystąpienia większej grupy. Kłusownik zostawia po sobie zdobyte mięso i cenne dla początkujących graczy strzały.![]() |
||
