Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

HP 1350 Summon Niemożliwe
EXP 2100 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne wysysa życie i manę, zatruwa, upija, podtapia, leczy się
Częściowo odporny na Walka w zwarciu oraz z dystansu (krzyk)
Wrażliwy Odgłosy Revenge ... is so ... sweet. Mor....tals, Life...force! Feed me your... lifeforce
Loot Sandals (Normalnie), Stealth Ring (Bardzo rzadko), Wand of Cosmic Energy (Normalnie), 0-2 Blank Rune (Normalnie), Silver Brooch (Bardzo rzadko), White Piece of Cloth (Normalnie), Death Ring (Bardzo rzadko), Demonic Essence (Normalnie), Soul Orb (Normalnie), Demonbone Amulet (Bardzo rzadko), Lyre (Normalnie), Shadow Sceptre (Bardzo rzadko), Great Mana Potion (Bardzo rzadko), Relic Sword (Bardzo rzadko), Shiny Stone (Bardzo rzadko), 0-300 gold, 0-7 Platinum Coins
Opis Im potężniejsza za życia była dusza, tym silniejsza będzie jako duch. Im bardziej była zjadliwa i inteligentna, tym większą różnorodność mocy może posiąść jako duch. Dla większości duchów dojście do jakiejkolwiek formy świadomości wymaga wielkiego wysiłku. Większość zatrzymuje się na swobodnych wspomnieniach z przeszłości, sterowanych przez emocje, których już nie rozumieją. Ale pewne złowrogie istnienia są świadome życia, które toczy się poza ich obrębem. Zgłębiają zakazaną wiedzę i zawierają mroczne pakty. Pozwala im to na powstanie jako w pełni świadoma i potężna forma ducha, znaną jako Widmo. Widma potrafią władać istnieniem, funkcjonującym niczym powłoka, który opanowały za życia. Często używają istnień co do których mają silne więzi emocjonalne, jak ciała członków rodziny. Po dłuższym czasie, marionetka Widma ginie i zostawia Widmo opuszczonym w świecie śmiertelników bez odpowiedniego żywiciela. Niektóre ulegają szaleństwu gdy to do nich dotrze, inne obracają swą frustrację na nienawiść do ludzkości. W każdym wypadku stanowią wielkie zagrożenie dla śmiertelników.
Występowanie Pits of Inferno, The Crystal Caves oraz The Soul Well podczas The Inquisition Quest, Vengoth.
Taktyka
ObrazekObrazek


Spectre jest specyficznym potworem. Ma podobne umiejętności co Ghost. Jest bardzo potężna ze względu na różnorodność ataków jakie stosuje. Zabić ją można na kilka sposobów lecz najlepszym będzie zgrana drużyna. Wysokopoziomowy knight powinien zapędzić Spectre w róg by reszta drużyny mogła bezpiecznie stanąć na ukos od niej. Bloker bezwzględnie musi użyć Dwarven ring'a, ze względu na to ze potwór ten potrafi upić przeciwnika, co może skutecznie utrudnić leczenie. Trzeba pamiętać, ze ta kreatura jest w dużym stopniu odporna na ataki fizyczne, więc jakiekolwiek ciosy bronią ze strony knighta bądź paladynów są bezcelowe. Reszta drużyny powinna jedynie używać czarów energii albo ognia, na które Spectre jest wrażliwa, nie zapominając również o użyciu Dwarven ring'a, a także o tym by być czujnym i utrzymać dystans od potwora, ponieważ silne ataki obszarowe jak Great Musical Bomb (150-350) czy Drown Bomb mogą spowodować wiele ciężkich ran. Trzeba sie tez strzec potężnych czarów dystansowych takich jak Life Drain (400-550) i Mana Drain (100-400), które potrafią znacznie zmniejszyć naszą ilość punktów życia czy many. Runy Sudden Death i czar Death Strike nie zrobią wrażenia na Spectre, ponieważ jest ona całkowicie odporna na tego typu magię, tak jak i na żywioł ziemi. Nie można zapomnieć też o umiejętności leczenia własnych ran, którą ta kreatura opanowała bardzo dobrze. W krótkim czasie potrafi uzdrowić wiele swoich ran co utrudnia zabicie jej. Alternatywnym sposobem zabijania jej jest walka w pojedynkę przez wysokopoziomowego sorcerera bądź druida używających czaru Exori Vis/Flam. Nie można wtedy zapomnieć o użyciu Magic Shield, bo bez tego wyprawa na Spectre w pojedynkę może skończyć sie w śmiercią.