HP | 1000 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 720 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | Poison Storm, paraliżuje, przywołuje 0-3 Larva, Haste | |
Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu oraz z dystansu magią (trucizna) | |
Wrażliwy | Odgłosy | ||
Loot | Plate Armor (Normalnie), Magic Light Wand (Normalnie), Ancient Amulet (Bardzo rzadko), Scarab Amulet (Bardzo rzadko), Daramanian Waraxe (Bardzo rzadko), Scarab Shield (Rzadko), 0-4 Small Amethyst (Rzadko), 0-3 Small Emerald (Rzadko), 0-4 Scarab coin (Normalnie), Strong Health Potion (Bardzo rzadko), Terra Hood (Bardzo rzadko), Scarab Pincers (Normalnie), 0-230 gp | ||
Opis | Starożytny Skarabeusz jest w samej rzeczy starożytny - mówi się, że są okazy żyjące całe wieki. Plotki głoszą, że skarabeusz, dopóki nie zostanie zabity, dopóty nie umrze ze starości, a wręcz będzie nadal rósł do olbrzymich rozmiarów. Ich normalna prędkość poruszania się nie jest zadziwiająco szybka, ale są zdolne do robienia nagłych ataków, aby złapać ich przeciwnika. A co jeszcze niebezpieczniejszego, ich trucizna jest na tyle silna, aby pozwolić tym stworzeniom na wypuszczenie olbrzymiej chmury śmierdzącej śmierci i chaosu wokół nich. Powiada się, że Starożytne Skarabeusze są strażnikami tajemnic, pochłoniętych przez piasek dawno, dawno temu. Więc nie bądź zaskoczony, jeżeli niektóre z nich okażą się stosować jeszcze bardziej przebiegłe taktyki i druzgocącą magię. | ||
Występowanie | |||
Taktyka | Paladyni, którzy będą chcieli wybrać się na nie sami, powinni mieć Distance co najmniej na 70 poziomie. Najlepszym rodzajem broni miotanej byłaby tu Kusza z Boltami bądź Power Boltami. Dla mało doświadczonych Paladynów niezbędne będą Bohy, ponieważ Ancient Scarab potrafi gwałtownie przyspieszyć, a jego największą siłą są ataki sieczne. Warto mieć w pogotowiu, najlepiej ustawiony wcześniej w Hotkey'u czar leczniczy, gdyż Ancient Scaraby potrafią paraliżować. Niskopoziomowi Druidzi oraz Magowie powinni wcześniej Zsummonować Demon Skieletony i jednocześnie używać swojej różdżki z czarem runicznym (Hmm/Icicle). Druidzi powinni leczyć Summony za pomocą czaru "'Mass Healing", a Magowie za pomocą Ih?ów. Najlepiej byłoby, gdyby bloker zaopatrzył się w Silver Amulet, aby zredukować obrażenia poprzez truciznę. Jeżeli Knight chciałby iść na nie solo, powinien mieć minimum 60 poziom przy skilach 70/70. Warto wspomnieć, że Ancient Scarab ma podobną siłę ataku, co Giant Spider. Nie jest potrzebne, aby brać bardzo dobre uzbrojenie, gdyż większość ataków to ataki poprzez truciznę. Jeżeli chodzi o leczenie, to najlepszym rozwiązaniem przy niskim poziomie byłby duży zapas Strong Health Potionów. Jeżeli postać ma powyżej 90 poziom, dobrym i oszczędnym rozwiązaniem dla Knightów byłby tu duży zapas Normal Mana Potionów i leczenie poprzez czar "Light Healing". neopostman |