HP |
175 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
105 |
Convince |
450 |
Odporny na |
|
Specjalne |
zatruwa, upija, znika |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu oraz z dystansu (gwiazdki) |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
You are on my deathlist!, Die!, Feel the hand of death! |
Loot |
Knife (Normalnie),
Combat Knife (Normalnie),
Steel Helmet (Rzadko),
Plate Shield (Rzadko),
Steel Shield (Bardzo rzadko),
Battle Shield (Rzadko),
0-2 Small Diamond (Bardzo rzadko),
0-14 Throwing Star (Normalnie),
Leopard Armor (Bardzo rzadko),
Horseman Helmet (Bardzo rzadko),
0-2 Torch (Normalnie),
0-8 Viper Star (Normalnie),
0-50 gold
|
Opis |
Bezwzględni i zabójczy specjalizują się w perfidnych atakach z zaskoczenia. Mimo, że jest wielu rzezimieszków, bandytów i zabójców, których stereotypy mijają się z prawdą, to Zabójcy są mistrzami w swojej profesji. Zazwyczaj zorganizowani w małę ugrupowania, są wytrenowani w stosowaniu brudnych sztuczek, obgadywaniu i myślistwie. Pomimo, że budzący grozę, Ci mogący zostać zatrudnieni mordercy preferują ataki z ukrycia na niczego nie spodziewających się ofiarach. Zależne od ich aktualnej misji, Zabójcy pracują samodzielnie albo w małych grupach uderzeniowych. Rzadko występują w większej liczbie, z wyjątkiem gdy ktoś nieszczęśliwie natknie się na nich w ich kryjówce. |
Występowanie |
Dark Cathedral, Former Trade Quarter Yalahar, Former Factory Quarter Yalahar, |
Taktyka |
Zabójcy występują głównie na terenie Mrocznej Katedry. Bez problemu potrafią zabić niedoświadczonego wojownika. Obrażenia zadawane przez tych morderców sięgają 120 punktów życia na turę. Za pomocą Throwing Stars uderzają także z daleka. Przestępcy ci podatni są na żywioł śmierci oraz obrażenia fizyczne. Minimalny poziom dla rycerza to 20. Umiejętności walki powinny wynosić około 60/60. Paladyni i profesje magiczne mogą zabijać te potwory już na poziomie 15. Ci pierwsi początkowo za pomocą zwykłych włóczni, a później, po osiągnięciu 25 poziomu przy użyciu królewskich włóczni. Druga grupa przy użyciu różdżki bądź laski. Należy pamiętać o zabraniu ze sobą Dwarven Ring, ponieważ zabójcy potrafią upić potencjalnego przeciwnika. Dobrze jest mieć także w plecaku parę run obszarowych typu Fireball, gdyż mordercy mają umiejętność stawania się niewidzialnym. Są dobrym źródłem doświadczenia oraz pieniędzy dla niskopoziomowych postaci.
|