HP |
7500 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
6000 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
Mana Drain (całą mane), Ranged Attack, Fire Beam (0-900?), summonuje 0-? Rift Worm, 0-? Rift Brood, 0-? Rift Scythe, 0-? War Golem. |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
|
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
The ultimate will finally consume this unworthy existence! |
Loot |
Brak, nie zostawia ciała, a zmienia sie w teleport.
|
Opis |
Potwór ten został dodany do gry podczas update 8.4. |
Występowanie |
Yalahar Central |
Taktyka |
Azerus to potwór zamieszkujący tylko jeden pokój pod główną siedzibą Yalahar. Jest niezwykle silny, zadaje ciosy wynoszące ponad 1000 punktów życia na turę. Dodatkowo, jest niesamowicie wytrzymały, większość ataków potrafi doskonale zablokować. Aby go zabić trzeba posiadać zgraną i mocną drużynę składającą się z kilku, ponad 100 poziomowych rycerzy, aby ci blokowali summony oraz jego samego, druidów leczących blokerów oraz shooterów, którymi mogą być paladyni i magowie. Tak jak jest to pokazane na zdjęciu, wszystkie postacie atakujące stają na kilku kwadratach, a rycerze otaczają ich blokując dostęp kreaturom. Summony należy bić szybko, gdyż pojawiają się w błyskawicznym tempie. Czarodziej pojawia się już na samym początku, jednak nie warto go bić, gdyż jakikolwiek cios nie wpływa znacząco na jego stan. Gdy pojawią się War Golemy znacznie słabnie i dopiero wtedy możemy zacząć ofensywę. Część drużyny może nacierać na Golemy, podczas gdy większa część będzie biła bossa. Po śmierci zmienia się w teleportu prowadzący do następnej komnaty.
|