Taktyka |
Krwawa Łapa jest niedźwiedziem nieco silniejszym niż jego bracia - Niedźwiedzie Polarne. Nie jest on zbytnio imponującym przeciwnikiem. Jego atak może odebrać przeciwnikowi maksymalnie 40 punktów życia. Krwawa Łapa posiada zaledwie 100 punktów życia oraz daje 50 punktów doświadczenia. Nie posiada on żadnych ataków specjalnych. Miś ten jest szczególnie wrażliwy na obrażenia od energii, zaś częściowo odporny na ogień. Rycerz winien wziąć ze sobą podstawową tarczę oraz broń, która ma co najmniej 23 punkty ataku. Paladynowi powinny wystarczyć włócznie lub łuk i strzały. Dobrym rozwiązaniem są także Flash Arrows. Magowie i druidzi mogą wspomagać się czarami wykorzystującymi żywioł energii. Równie dobrze można użyć innych czarów i run, lecz te są najbardziej opłacalne, gdyż atakują one energią. Potwór ten nie powinien stanowić zagrożenia nawet dla niskopoziomowych postaci, lecz zawsze warto mieć zapas punktów magicznych, oraz znać czar Light Healing.
|