Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Bog Raider

HP 1300 Summon Niemożliwe
EXP 800 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne Zatruwa, wysysa życie, paraliżuje, haste, leczy się.
Częściowo odporny na Walka W zwarciu, na odległość.
Wrażliwy Odgłosy Tchhh!
Slurp!
Loot Plate Legs (Rzadko), Great Health Potion (Rzadko), Ultimate Health Potion (Bardzo rzadko), Great Spirit Potion (Rzadko), Hibiscus Dress (Bardzo rzadko), Belted Cape (Bardzo rzadko), Paladin Armor (Bardzo rzadko), Springsprout Rod (Bardzo rzadko), Boggy Dreads (Normalnie), 0-129 gold
Opis Bog Raider nie jest ani żyjącą istotą, ani nieumarłym, ani duchem. To raczej koszmarne połączenie tych wszystkich form. Gdy ktoś umiera na bagnach, często znajduje się w wielkim strachu lub desperacji. W wielu wypadkach lęki te zatrzymują duszę w świecie żywych. W pułapce między światami, takie dusze coraz bardziej przepełnia rozpacz. Zatruwają środowisko, rozprzestrzeniając własny strach i rozpacz, co więcej łączą zgniłe rośliny z kośćmi swoich śmiertelnych szczątków. Po kilku latach dusza scala się z nowo uformowanym ciałem i z bagien powstaje nowy potwór- straszliwy Bog Raider. Nowe ciało składa się ze szkieletu, który przynależał do duszy jeszcze za życia, owiniętego dokładnie masą przegniłych roślin, liści, pnączy. Bog Raidery przemierzają bagna ciągle kierowani strachem a często będąc nawet całkowicie obłąkanymi. Ich okropne i szalone zawodzenie ostrzega inne kreatury o ich przybyciu. Łakną życia- atakują każdą żyjącą istotę która wejdzie im w drogę, na próżno starając się przejąć energię życiową ofiary, by zaspokoić dręczący ich głód. Bog Raidery kierują się raczej szaleństwem niż inteligencją, co czyni z nich niebezpiecznych przeciwników. Jednakże wiadomo o kilku, którzy opanowali własny obłęd i pomagają pobliskim osadom czy opiekują się swoimi dawnymi rodzinami z oddali.
Występowanie Malada i Talahu, Edron Bog Raider Cave, Yalahar (Alchemist Quarter)
Taktyka Bog Raider to stosunkowo łatwa kreatura do zabicia w porównaniu do zdobytego za nią doświadczenia. Paraliżuje przeciwnika - niezbędna jest gotowość na wrzucenie zaklęcia likwidującego paraliż. Dodatkowo sam się leczy, co wydłuża zabicie go. Najczęściej występuje w ciasnych jaskiniach przy dużym natężeniu potworów. Ma dosyć dobrze rozwiniętą walkę w zwarciu ? maksymalne obrażenia dochodzą do 180, oraz używa czaru Stone Berserk ? obrażenia wahają się między 100 a 175. Zalecane jest podczas uciekania zataczanie kółek, np. bieganie z nim naokoło schodów. Magowie i druidzi powinni atakować go z różdżki zadającej obrażenia z energii lub lodu, co powinno być połączone z czarami Ice lub Energy Strike (jest wrażliwy na energię, +10% obrażeń oraz lód, +5% obrażeń). Rycerz powinien używać jednoręcznej broni na trybie pełnej ofensywy (umiejętności 80/80 i dobry ekwipunek jest niezbędny do szybkiego zdobywania doświadczenia). Paladynem należy ostrożnie uciekać, by nie wpędzić się w tarapaty (przyciągnięcie na siebie Bog Raiderów). Potrzebne będą królewskie lub zaklęte włócznie, a dodatkowo należy używać czaru Ethereal Spear (jest wrażliwy na obrażenia fizyczne, +20% obrażeń). Poziom doświadczenia potrzebny do dłuższego, nieraz opłacalnego polowania ? 50.
Obrazek