Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Carrion Worm

HP 145 Summon Niemożliwe
EXP 70 Convince 380
Odporny na Specjalne brak
Częściowo odporny na Walka w zwarciu
Wrażliwy Odgłosy
Loot Sword (Normalnie), Katana (Normalnie), Mace (Normalnie), Plate Armor (Bardzo rzadko), Copper Shield (Normalnie), 0-2 Meat (Normalnie), Ham (Normalnie), 0-4 Worm (Normalnie), Bag (Normalnie), Carrion Worm Fang (Normalnie), Coal Nuggets (Bardzo rzadko), 0-45 gp
Opis Wiadomym jest, że nawet pełzacze gnilne nie są w stanie zbyt długo żyć na swej ohydnej diecie. Prędzej czy później pełzacz staje się ofiarą całej zgnilizny, którą pożera. A jednak, pewni ludzie twierdzą, że niektóre z nich okazują się być wyjątkowo odporne na wszystkie trucizny, jakie pożarły w ciągu życia. Zdają się być nieśmiertelne, a ty samym stają się silniejsze i większe od reszty robaków, osiągając nawet rozmiar woła, czy małej stodoły. Być może w tych historiach jest ziarno prawdy, gdyż i teraz, i wtedy można było spotkać olbrzymie okazy wśród pełzaczy gnilnych. Te tak zwane czerwie nie wydają się być osobną rasą, ale rzeczywiście starszymi, większymi i nikczemniejszymi pełzaczami gnilnymi. Ich zdolności zdają się przekraczać te posiadane przez mniejsze pełzacze gnilne we wszystkich aspektach, mimo, iż najprawdopodobniej nie mają jakiejś nadzwyczajnej pozycji w bezmyślnym społeczeństwie pełzaczy. Czerwiom zwykle towarzyszą chmary mniejszego robactwa, co czyni je jeszcze niebezpieczniejszymi. Zdają się posiadać swoiste kły, które z łatwością przeszywają porządny pancerz. Podczas walki chroni je skóra, która wraz z dekadami stała się dość twarda.
Występowanie Edron, Cormaya, Venore Swamps, Liberty Bay, Vandura, Hellgate, Fibula Dungeon, Stonehome, Kazordoon, Darashia Rotworm Caves, Port Hope, Thais Troll Cave (jaskinia z Dead Archer Quest)
Taktyka Carrion Wormy to starsi bracia Rotwormów. Są od nich sporo silniejsze oraz dają więcej doświadczenia. Potrafią być groźne jedynie w większych grupach. Rycerz z 8 poziomem doświadczenia i umiejętnościami walki wynoszącymi 30/30 nie powinien mieć z nimi problemu. Podobnie paladyn. Magowie i druidzi muszą pamiętać, iż dobrze jest zachować dystans od atakowanego stworzenia, gdyż potrafi ono zadać uderzyć za ponad 40 punktów życia! Walczą aż do zgonu. Mają zdolność do przesuwania przedmiotów leżących na ich drodze, więc rzucanie paczek, aby uniknąć zaatakowania przez większą ilość potworów na nic się nie zda. Po śmierci zwykle zostawiają sporo złota. Są dobre do zdobywania doświadczenia dla początkujących. Dobrym pomysłem jest zbieranie mieczy i maczug, które wypadają z tych stworów i tworzenie tzw. 'lootbaga'.
Obrazek

piternet