HP |
105 |
Summon |
350 |
EXP |
40 |
Convince |
350 |
Odporny na |
|
Specjalne |
brak |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
|
Loot |
Crocodile Boots (Bardzo rzadko),
Ham (Normalnie),
Piece of Crocodile Leather (Normalnie),
0-10 gp
|
Opis |
Krokodyle czają się w mrocznych wodach bagien, lub leżą pozornie leniwie na wybrzeżach rzek i mórz. Mimo to wykazują zdumiewającą zręczność podczas łapania ofiary i wielu już zwiodły ich spowolnione ruchy. Siła ich szczęk jest niesamowita i są one w stanie z łatwością upolować znacznie większe od siebie zwierzęta. Mogą godzinami wyczekiwać w bezruchu na przyjście nieuważnej ofiary, by wtedy zaatakować, kompletnie ją zaskakując. Jeśli zdołają złapać jakiegoś ssaka w wodzie, ucieczka staje się niemal niemożliwa. Na powierzchni, dzięki pazurom i twardej, łuskowatej skórze, są imponującymi wojownikami i zagrożeniem dla wszystkiego, co żywe. Zaleca się nie zbliżanie do wybrzeży, albo chodzenie tam tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności. |
Występowanie |
W dźungli na wschód od Port Hope, bagniste tereny na północ od Port Hope, Meriana. |
Taktyka |
Krokodyl posiada tylko 105 punktów życia i ma w miarę słabą obronę, dlatego zabicie go nie stanowi problemu. Jest to stworzenie, które występując pojedynczo jest bardzo słabe - natomiast w grupie jest już mocne (3-4 krokodyle potrafią zadać obrażenia sięgające 80 punktów życia w ciągu jednej tury), dlatego należy unikać styczności z więcej niż dwoma - najlepiej biegać wokół nich tak, aby tylko jeden mógł nas atakować. Gdy otacza nas kilka innych potworów, np. Swamp Trolle, Bugi to zawsze zabijamy najpierw krokodyle, gdyż zadają one najwięcej obrażeń (chyba, że zbliża się do nas Slime lub Terror Bird). Gdy widzimy, że nadchodzi więcej niż 3 krokodyle, a gramy magiem - to należy użyć czaru Flame Strike, ponieważ źle znoszą ogień. Rycerzem i paladynem próbujemy sprowadzać do siebie pojedynczo.
|