HP | 4200 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 2900 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | Hot Water Explosion, zatruwa, upija, obniża skille, wysysa manę, przywołuje 0-4 Priestess, leczy się | |
Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu oraz z dystansu magią | |
Wrażliwy | Odgłosy | You can't escape death forever, Come closer to learn the final lesson. | |
Loot | Skull Staff (Rzadko), Energy Ring (Normalnie), Mind Stone (Normalnie), Ankh (Normalnie), 0-3 Small Sapphire (Normalnie), Pharaoh Sword (Bardzo rzadko), Ornamented Ankh (Zawsze), Blue Gem (Bardzo rzadko), Great Mana Potion (Normalnie), 0-134 gold | ||
Opis | Jeden z 8 faraonów strzegących części mistycznego hełmu. | ||
Występowanie | Mountain Tomb | ||
Taktyka | Diptrah, tak jak każdy z faraonów, broni jednej z części Helmet of the Ancients. Jest bardzo silny, potrafi potężnie uderzyć w zwarciu, a także używa bardzo mocnego czaru Hot Water Explosion (0-600). Drużyna, która chciałaby się wybrać na tego potwora, powinna składać się z kilku (przynajmniej dwóch) knightów i co najmniej dwóch sorcererów. Blokerzy, po wejściu do teleportu, powinni jak najszybciej zapędzić faraona do rogu, by sorcererzy mogli spokojnie zabić bardzo przeszkadzające beholdery (5). Jakiekolwiek ataki bronią ze strony knightów są bezcelowe, ze względu na to że ta kreatura jest całkowicie odporna na tego typu ciosy. Trzeba pamiętać o 9 Magicthrowerach, które potrafią naprawdę mocno uderzyć. Nie zważając na zsummonowane Priestesses, sorcererzy po zabiciu beholderów powinni zająć się samym faraonem, bijąc go z Great Energy Beam bądź Energy Wave. Należy uważać na Mana Drain (~450 mana), którego używa ten potwór. Można oczywiście zabrac ze soba druida, który będzie leczył knightów, lecz nie jest to koniecznością. Nie można zapomnieć o tym, by każda osoba z drużyny miała na sobie Dwarven ring, który ochroni przed upiciem przez Diptraha. Widzi niewidzialnych, więc czarem Invisible nic nie zdziałamy. by Snagoth |