Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Dragon Hatchling

HP 380 Summon Niemożliwe
EXP 185 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne używa magii ognia, leczy się
Częściowo odporny na Walka w zwarciu i na dystans
Wrażliwy Odgłosy Fchu! Fchu? Rooawwrr
Loot Health Potion (Bardzo rzadko), Dragon Ham (Normalnie), Dragon's Tail (Rzadko), 0-53 gold
Opis Mimo, iż pozornie jest mały i słodki, należy pamiętać, że nawet najmłodszy smok jest już przerażającą bestią. Ostre zęby oraz wrodzony instynkt drapieżcy w połączeniu z wilczym apetytem, czynią małe smocze pisklę zagrożeniem nie tylko dla innych ras, ale także dla reszty lęgu. Tylko najokrutniejsze spośród wielu smoczych piskląt osiągają dojrzałość. W ich ciągłej pogoni za pokarmem nie czują ani strachu, ani żadnego umiaru. Poszukiwacze przygód odwiedzający gniazda smoków często są otaczani przez grupę piskląt, które zaczynają go obłazić jak wygłodniała szarańcza. Jakby było tego mało, rzadko spotyka się smocze pisklęta oddalone od rodziców. Wywabieni wrzaskiem ich lęgu, rozzłoszczeni rodzice często wkraczają do walki w najgorszym możliwym momencie. Wściekłe przez zagrożenie postawione wobec ich potomstwa, starsze smoki stają się jeszcze trudniejszymi przeciwnikami. Oczywiście pisklęta smoków nie zaprzestają swoich własnych ataków, mając nadzieję na spróbowanie pysznego podróżnika.
Występowanie Thais dragon lair, Venore dragon lair i inne dragon lair
Taktyka Pisklę smoka występuje głównie na terenach smoczych legowisk, często w towarzystwie starszych od siebie bestii. Pozornie spokojny i niegroźny może sprawić wiele problemów niedoświadczonemu wojownikowi. Zieje falą ognia i zadaje w ten sposób obrażenia wahające się od 60 do 90 punktów życia oraz dzięki kuli ognia atakuje za około 40 pkt. życia. Oczywiście ma możliwość uderzania także z bliska, a obrażenia tak zadane sięgają 55 pkt. życia. Stworzenie to jest odporne na żywioł ognia, natomiast częściowo niepodatne jest na żywioł ziemi. Jego słabością jest wrażliwość na energię i lód. Przy walce z tym stworem rycerze muszą stać na skos, aby uniknąć fal ognia, którymi bucha to pisklę. Dobrze jest mieć broń dwuręczną, dzięki temu kreatura ta szybciej padnie trupem. Będąc paladynem należy uciekać po linii krzywej. Zaopatrzyć powinno się w kuszę i bełty bądź w królewskie włócznie. Profesjami magicznym trzeba postępować podobnie jak paladynem - uciekać i zadawać ciosy z różdżki lub laski (najlepiej z takiej, która korzysta z żywiołu lodu) oraz używać run Icicle.
Kreatura ta pozostawia po śmierci słaby łup i daje małą ilość doświadczenia, więc rzadko kiedy urządza się na nią polowania.

Obrazek