HP |
380 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
265 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
wysysa manę, leczy się (szybko) |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
na dystans (duży głaz), w zwarciu |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
Dust to dust, Earth is the strongest element |
Loot |
Clerical Mace (Bardzo rzadko),
Dwarven Ring (Rzadko),
Magic Light Wand (Normalnie),
Blank Rune (Normalnie),
Spellbook (Normalnie),
Small Sapphire (Bardzo rzadko),
Iron Ore (Bardzo rzadko),
0-2 White Mushroom (Normalnie),
0-3 Pear (Normalnie),
Terra Boots (Bardzo rzadko),
Geomancer's Robe (Normalnie),
Geomancer's Staff (Normalnie),
0-45 gp
|
Opis |
Panuje błędnie przekonanie, że krasnoludy nie tolerują żadnego rodzaju magii. Doceniają siłę żywiołów, a najbardziej utalentowani pośród nich opanowali pierwotne moce ziemi i ognia. Tak jak reszta rasy, Geomancerzy są silni i wytrzymali jednak zamiast walczyć toporem przyzywają moce ziemi do zniszczenia wrogów, miotając kule roztopionej skały. Co gorsza, ziemia zapewnia im potężne zdolności samoleczenia, co czyni ich trudnymi do pokonania. |
Występowanie |
Mount Sternum Undead Cave, Dwarf Mines, Circle Room w Kazordoon, the Triangle Tower quest Prize Room, Cormaya Dwarven Cave. |
Taktyka |
Zabić w pierwszej kolejności, i jak najszybciej! Bardzo szybko się leczy, a jego ataki do słabych nie należą. Często występuję z obstawą (np Dwarf Guardy), ale to Geomancer powinien być naszym priorytetowym celem. |