Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Dwarf Geomancer

HP 380 Summon Niemożliwe
EXP 265 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne wysysa manę, leczy się (szybko)
Częściowo odporny na Walka na dystans (duży głaz), w zwarciu
Wrażliwy Odgłosy Dust to dust, Earth is the strongest element
Loot Clerical Mace (Bardzo rzadko), Dwarven Ring (Rzadko), Magic Light Wand (Normalnie), Blank Rune (Normalnie), Spellbook (Normalnie), Small Sapphire (Bardzo rzadko), Iron Ore (Bardzo rzadko), 0-2 White Mushroom (Normalnie), 0-3 Pear (Normalnie), Terra Boots (Bardzo rzadko), Geomancer's Robe (Normalnie), Geomancer's Staff (Normalnie), 0-45 gp
Opis Panuje błędnie przekonanie, że krasnoludy nie tolerują żadnego rodzaju magii. Doceniają siłę żywiołów, a najbardziej utalentowani pośród nich opanowali pierwotne moce ziemi i ognia. Tak jak reszta rasy, Geomancerzy są silni i wytrzymali jednak zamiast walczyć toporem przyzywają moce ziemi do zniszczenia wrogów, miotając kule roztopionej skały. Co gorsza, ziemia zapewnia im potężne zdolności samoleczenia, co czyni ich trudnymi do pokonania.
Występowanie Mount Sternum Undead Cave, Dwarf Mines, Circle Room w Kazordoon, the Triangle Tower quest Prize Room, Cormaya Dwarven Cave.
Taktyka Zabić w pierwszej kolejności, i jak najszybciej! Bardzo szybko się leczy, a jego ataki do słabych nie należą. Często występuję z obstawą (np Dwarf Guardy), ale to Geomancer powinien być naszym priorytetowym celem.