HP | 245 | Summon | 650 |
EXP | 165 | Convince | 650 |
Odporny na | Specjalne | brak | |
Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu | |
Wrażliwy | Odgłosy | Hail Durin | |
Loot | Battle Hammer (Normalnie), Double Axe (Bardzo rzadko), Scale Armor (Normalnie), Leather Boots (Normalnie), Steel Helmet (Bardzo rzadko), Battle Shield (Normalnie), Axe Ring (Bardzo rzadko), Health Potion (Bardzo rzadko), Small Amethyst (Bardzo rzadko), Iron Ore (Bardzo rzadko), 0-2 White Mushroom (Normalnie), Coal Nuggets (Rzadko), 0-30 gp | ||
Opis | Krasnoludzcy Gwardziści są w pewnym rodzaju policją wśród Krasnoludów. To bardzo przebiegli i silni wojownicy, znający doskonale swoje otoczenie. Ich strategia to zwabianie małych grup intruzów w pułapki, co do których budowy mają predyspozycje. | ||
Występowanie | Kazordoon Dwarf Caves, Dwacatra prison isle, Cyclopolis, Mount Sternum Undead Cave, nora na wschód od Kazordoon pojedynczego Dragona, Stonehome Rotworm cave, mały obóz dwarfów na północny zachód od Hyder, Maze of Lost Souls, Cormaya Dwarven Cave. | ||
Taktyka | Dwarfy Guardy należą do tego typu potworów, na które najlepsza jest broń dystansowa i runy. Z tego też powodu większość Knight'ów zniechęca do expienia na tych potworach zbyt duża strata UH, lecz jeśli masz dobre skille i silną dwuręczną broń, expienie na nich może się stać naprawdę miłe i korzystne. Warto też zadbać o to, aby atakowało cię jak najmniej Dwarf Guardów na raz. Co do reszty profesji (Paladin, Druid i Sorcerer), Dwarfy Guardy są bardzo opłacalne. Wystarczą bolty/runy i szybki exp i dobry loot gwarantowany. Jedyne o co musisz się martwić, to to, aby Cię nie dogoniły. Co do hunt'ów dla kilku osób zdecydowanie nieopłacalne. Zbyt słaby loot i exp. autor: Raul |