HP |
135 |
Summon |
360 |
EXP |
70 |
Convince |
360 |
Odporny na |
|
Specjalne |
brak |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu oraz z dystansu (bełty) |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
Hail Durin! |
Loot |
Battle Axe (Rzadko),
Chain Armor (Normalnie),
Soldier Helmet (Normalnie),
Dwarven Shield (Rzadko),
Axe Ring (Bardzo rzadko),
Shovel (Normalnie),
Crossbow (Rzadko),
0-7 Bolt (Normalnie),
Iron Ore (Bardzo rzadko),
0-3 White Mushroom (Normalnie),
0-3 Piercing Bolt (Normalnie),
0-15 gp
|
Opis |
Krasnoludzcy Żołnierze stanowią trzon armii. Są silnymi wojownikami i doskonale wiedzą jak wykorzystywać ukształtowanie terenu na swoją korzyść. Ponieważ są niskiego wzrostu, mogą korzystać z górskich przejść, którymi nikt inny nie mógłby się przedostać. Atakują przy pomocy kusz i toporów z ukrytych miejsc, na nieświadomych zagrożenia wędrowców. |
Występowanie |
Cormaya (podczas najazdów), Cyclopolis, Dwarf Bridge, Royal Hall w Kazordoon, Dwarf Mines, Mount Sternum, dziura na wschód od pojedyńczego spawnu Dragona w Kazordoon, Cormaya (Dwarven Cave) |
Taktyka |
Krasnoludzcy Żołnierze występują głównie w Dwarf Mines niedaleko Kazordoon, zwykle w towarzystwie zarówno zwykłych Dwarfów jak i dużo groźniejszych Dwarfów Guardów. Pojedyncze sztuki można zabijać już na 8 poziomie. Umiejętności rycerza powinny wynosić około 45/45, natomiast paladyna - 45/40. Ten potwór jest częściowo odporny na żywioł ziemi, dlatego druidowi zaleca się masowe polowania na te stworzenia dopiero od 13 poziomu doświadczenia, kiedy to dostępna jest już Moonlight Rod. Mag ma tu ułatwione zadanie - może spokojnie walczyć z tymi istotami używając Wand of Vortex. Kreatury te są bardzo popularne wśród graczy z poziomem wahającym się od 13 aż do 25. Dają dużo doświadczenia, a po śmierci pozostawiają cenny łup - m.in. Iron Ore, kupowany chętnie przez wiele osób.
|