HP |
550 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
410 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
Energy Exori, upija, przywołuje 0-2 Green Djinn, leczy się |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu oraz z dystansu magią (energia, ogień) |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
I grant you a deathwish!, Good wishes are for fairytales. |
Loot |
Mystic Turban (Normalnie),
Wand of Inferno (Normalnie),
Heavy Machete (Normalnie),
0-4 Small Emerald (Normalnie),
Green Gem (Bardzo rzadko),
Green Piece of Cloth (Normalnie),
0-10 Pear (Normalnie),
Small Oil Lamp (Normalnie),
Tapestry Green (Normalnie),
0-2 Royal Spear (Normalnie),
Strong Mana Potion (Rzadko),
Magma Monocle (Rzadko),
0-2 Seeds (Normalnie),
Jewelled Belt (Normalnie),
0-125 gold
|
Opis |
Ifryty są bezlitosnymi przywódcami zielonych dżinów. Przewyższając swych słabszych braci zarówno siłą, jak i okrutnością, Ifryty są naprawdę strasznymi przeciwnikami, którzy wprost kochają używać swoich ogromnych mocy, aby siać przerażenie w szeregach wroga, a czasem też wśród własnego gatunku. Pogarda do wszystkich innych ras stoi u nich na drugim miejscu zaraz po wiecznej nienawiści ich niebieskoskórych krewnych, Maridów. |
Występowanie |
Mal'ouquah, tomby w Ankrahmun, głębokie Catacombs (Banuta), Goromas Cult Cave. |
Taktyka |
Ifryty są bardzo mocnymi i niebezpiecznymi przeciwnikami, a ich odporność na truciznę, ogień i energię ogranicza wachlarz możliwości w walce z nim. Przede wszystkim należy zaopatrzyć się w dwarven ring, który chroni przed upiciem oraz runy i czary leczące (Ifryt potrafi zadać obrażenia za 500HP w ciągu dwóch sekund). Polując na nich należy uważać, ponieważ niemal zawsze towarzyszą im inne potwory. Najlepszym sposobem jest jak najszybsze zabicie tego przeciwnika, zanim przywoła zielonych dżinów, co zwiększy otrzymywane przez gracza obrażenia.
|