Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Elder Bonelord

HP 500 Summon Niemożliwe
EXP 280 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne SD, Energy Beam, wysysa życie i manę, paraliżuje, przywołuje 0-6 Gazer oraz 0 - 4 Crypt Shambler
Częściowo odporny na Walka na dystans magią (trucizna, energia, ogień)
Wrażliwy Odgłosy Inferior creatures, bow before my power!, 659978 54764!, Let me take a look at you!, 653768764!
Loot Longsword (Normalnie), Two Handed Sword (Normalnie), Steel Shield (Normalnie), Bonelord Shield (Bardzo rzadko), Spellbook (Rzadko), Bonelord Helmet (Bardzo rzadko), 0-5 Sniper Arrow (Normalnie), Strong Mana Potion (Bardzo rzadko), Elder Bonelord Tentacle (Normalnie), Giant Eye (Bardzo rzadko), 0-105 gold
Opis Starsze Beholdery są panami wśród tej nekromantycznej rasy. Z czasem urosły do olbrzymich rozmiarów i przekroczyły typową dla swego gatunku długość życia poprzez oszukiwanie śmierci w jakiś złowieszczy sposób związany z ich nekromantycznymi mocami. Wraz z rozmiarem potwora, powiększyło się też jego zło i moc. Ich magia przyćmiewa tą używaną przez zwyczajne beholdery, a ich biegłość w sztuce nekromancji przekroczyła możliwości zwykłego beholdera. To właśnie oni tworzą przerażających obserwatorów, którzy to z czasem wyrastają na nowe beholdery, zapewniając tym samym ciągłość tej rasy. To oni, z żelazną wolą i brutalną presją, rządzą podobnym im stworom. I to właśnie oni zgromadzili magiczną wiedzę, zwłaszcza o nekromancji, która nigdy nie miała być poznana przez żadne stworzenie, ani żywe, ani martwe.
Występowanie Hellgate, niedaleko Hellgate Library, głębokie Catacombs (Banuta), za pianinem w Cult Cave na północy Liberty Bay, Goroma, Helheim.
Taktyka Beholder, wraz z upływem czasu i zwiększaniu swej potęgi w procesie samodoskonalenia ulega przekształceniu w Elder Beholdera. Wówczas jego ilość życia, ataki magiczne i moce powoływania zmarłych do życia diamentralnie się zwiększają.

Dla niskopoziomowych postaci może on stanowić śmiertelne zagrożenie i wówczas powinno się wystrzegać spotkań z tym potworem, opytmalnym poziomem do polowań na tą kreaturę jest 70 u każdej z profesji. Jego główną siłą jest szeroka gama zaklęć, na które składa się life drain, mana drain, paralysis, sudden death ,stalagmite oraz soulfire. Ponadto summonuje do sześciu gazerów i czterech crypt shamblerów. Maksymalne obrażenia na turę wraz z summonami mogą dochodzić do 550. Elder Beholder stroni od walki w zwarciu utrzymując dystans 5 kratek, z powodu fizycznej słabości. Profesje magiczne w walce z nim powinny wykorzystywać żywioł ognia, na który jest podatny ów przeciwnik. Mag powinien posiadać czar fire wave zaś druid ice wave, gdyż czary te są bardzo pomocne, gdy mamy do czynienia z większą ilością summonów oraz mają taki sam zasięg jak ataki przeciwnika. Paladynowi zaleca się ataki na przemian z royal spear oraz divine missile, w razie otoczenia divine caldera, biec należy do tego potwora od strony summonów by uciekał w stronę przeciwną, wówczas unikniesz zbędnych obrażeń od przywołanych kreatur. Sposób ataku rycerza jest zbliżony do paladyna, należy podbiec tak, by Elder Beholder uciekał w przeciwną stronę do summonów. Potwory te przeznaczone są do samotnych polowań, można się na nich dorobić ponieważ często zostawiają po sobie two-handed sword wart 450 sztuk złota. Cenniejsze przedmioty spadają rzadko. Wyprawę na ów monstra należy przemyśleć pod względem posiadanej nośności i zapasów,które chcemy zabrać gdyż miejsca w których występują są oddalone od skrzynek na listy czy miast.
Obrazek