HP |
700 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
500 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
wysysa życie, paraliżuje, zatruwa, upija, przywołuje 0-2 (Crypt Shambler, Ghost), leczy się, znika |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
na dystans magią (trucizna) |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
Praise to my master Urgith!, You will rise as my servant!, Praise to my masters! Long live the triangle!, You will die in the name of the triangle! |
Loot |
Skull Staff (Bardzo rzadko),
Cape (Normalnie),
Blue Robe (Bardzo rzadko),
Energy Ring (Bardzo rzadko),
Wand of Inferno (Bardzo rzadko),
Platinum Amulet (Bardzo rzadko),
Protection Amulet (Bardzo rzadko),
Small Sapphire (Bardzo rzadko),
Backpack Jewelled (Bardzo rzadko),
Voodoo Doll (pirate) (Bardzo rzadko),
Piggy Bank (Bardzo rzadko),
Mysterious Voodoo Skull (Bardzo rzadko),
Bag (Normalnie),
Lunar Staff (Bardzo rzadko),
Amber Staff (Bardzo rzadko),
Strong Mana Potion (Bardzo rzadko),
Music Sheet (fourth verse) (Bardzo rzadko),
Cultish Mask (Normalnie),
Cultish Symbol (Bardzo rzadko),
0-80 gold, Orange Book (Bardzo rzadko)
|
Opis |
Oświecenie Kultu to członkowie, którzy jako jedyni opanowali całą wiedzę na temat magii kultu, jej mroczne źródło i ukryte cele. Zwykle pracują w ukryciu, co powoduje, że rzadko wdają się w walkę. Gdy jednak się wyłonią, walczą z zapałem, nie znając litości. Rozkazują wszystkimi innymi kultystami, gdyż nie mogą ryzykować walki sam-na-sam. Ich moce magiczne są niezmierne, są okuci w drogie zbroje i uzbrojeni w równie cenną broń, stanowiąc tym samym śmiertelne zagrożenie dla wszystkich, którzy spróbują okryć tajemnice kultu. Żaden z oświeconych nigdy nie zdradziłby swojego kultu. Nie wiadomo jednak, czy wynika to z czystego fanatyzmu, czy może z jakiś rzuconych na nich zaklęć. |
Występowanie |
Goroma, Formorgar Mines. |
Taktyka |
|