HP |
8000 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
4400 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
SD, Fire Beam, Poison Beam, zatruwa |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu oraz magią (ogień) |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
You are no match for a master of the Mooh'Tah!, I will finish you, I might be fallen but you will fall before me!. |
Loot |
Zamienia się w popiół, następnie szybko znika.
|
Opis |
Ghar był dawniej jednym z wielkich mędrców Mooh'Tah. Złamał jednak jedną z podstawowych zasad filozofii - podczas pojedynku dal się opanować emocjom i wpadł w szał. Postanowił odejść ze swego zakonu i przybyć na arenę w ramach kary i pokuty. |
Występowanie |
Arena Svargrond, poziom Warlord |
Taktyka |
|