HP | 60000 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 15000 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | Whirlwind Throw, wysysa manę, przywołuje 0-? Deathslicer. | |
Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu oraz magią | |
Wrażliwy | Odgłosy | COME AND GIVE ME SOME AMUSEMENT, FLAWLESS VICTORY!, I AM GHAZBARAN OF THE TRIANGLE... AND I AM HERE TO CHALLENGE YOU ALL., IS THAT THE BEST YOU HAVE TO OFFER, TIBIANS? | |
Loot | Giant Sword (Normalnie), Thunder Hammer (Normalnie), Skull Staff (Normalnie), Double Axe (Normalnie), Fire Axe (Normalnie), Golden Armor (Normalnie), Magic Plate Armor (Normalnie), Golden Legs (Normalnie), Golden Boots (Normalnie), Demon Shield (Normalnie), Mastermind Shield (Normalnie), Crystal Ring (Normalnie), Energy Ring (Normalnie), Gold Ring (Normalnie), Might Ring (Normalnie), Ring of Healing (Normalnie), Ring of the sky (Normalnie), Stealth Ring (Normalnie), Magic Light Wand (Normalnie), Platinum Amulet (Normalnie), Protection Amulet (Normalnie), Silver Amulet (Normalnie), Strange Symbol (Normalnie), Ancient Amulet (Normalnie), Life Crystal (Normalnie), Crystal Ball (Normalnie), Mind Stone (Normalnie), 0-7 Talon (Normalnie), Orb (Normalnie), 0-17 Small Amethyst (Normalnie), 0-5 Small Diamond (Normalnie), 0-9 Small Emerald (Normalnie), 0-10 Small Sapphire (Normalnie), 0-15 White Pearl (Normalnie), 0-15 Black Pearl (Normalnie), Green Gem (Normalnie), Teddy Bear (Normalnie), Golden Mug (Normalnie), Blue Tome (Normalnie), Twin axe (Normalnie), Ruthless Axe (Normalnie), 0-2 Demon Horn (Normalnie), Death Ring (Normalnie), 0-5 Demonic Essence (Normalnie), Blue Gem (Normalnie), 0-82 Onyx Arrow (Normalnie), 0-47 Assassin Star (Normalnie), Berserk Potion (Normalnie), Demonbone (Normalnie), Strong Health Potion (Normalnie), Great Health Potion (Normalnie), Great Mana Potion (Normalnie), Glacier Kilt (Normalnie), Ultimate Health Potion (Normalnie), Great Spirit Potion (Normalnie), Spellbook of Mind Control (Normalnie), Spellbook of Dark Mysteries (Normalnie), Spellbook of Lost Souls (Normalnie), Spellbook of Warding (Normalnie), Crystalline Armor (Normalnie), Oceanborn Leviathan Armor (Normalnie), Frozen Plate (Normalnie), Big Bone (Normalnie), Morgaroth's Heart (Normalnie), Glorious Axe (Normalnie), Bonebreaker (Normalnie), Gold Ingot (Normalnie), Spellscroll of Prophecies (Normalnie), Havoc Blade (Normalnie), Ravenwing (Normalnie), Mythril Axe (Normalnie), Robe of the Ice Queen (Normalnie), 0-200 gold, 0-74 Platinum Coins, 0-2 Crystal Coins | ||
Opis | Jeden z Trójcy Terroru, pan ostrzy. Czciciele kultu Voodoo przywołali go do naszej rzeczywistości głęboko pod lodowcem Hrodmir, w zapomnianych kopalniach Formorgar. Strzeżcie się śmiertelnicy. Zło powróciło. Po raz pierwszy został on pokonany 23 września 2007 roku przez ekipę z Candii. Po raz drugi pokonany 2 dni później na świecie Tenebra. |
||
Występowanie | Formorgar Mines, szyb z Juggernautami. | ||
Taktyka | Problem pierwszy stanowią deathslicery, których w teorii nie można zniszczyć. Aby pozbyć się ich nadmiaru drużyna powinna ściągnąć potwory z okolicy. Istnieje szansa, że potwór nie mogąc dostać się do blokera zniszczy stojący mu na drodze deathslicer. Drugi problem stanowi tendencja Władcy Ostrzy do atakowania shooterów stojących przy schodach. Obowiązkowo każdy powinien być chroniony przez mana shield i pilnować poziomu many gdyż przeciwnik dysponuje niezwykle potężną umiejętność spalania may na dużym obszarze. Shooterzy: Stójcie na jednym schodku i atakujcie ile wlezie. Podstawa to runy SD wystrzeliwane przez magów. paladyni niech zaopatrzą się w Power Bolty. Atakujcie jednocześnie z nich oraz czaru Ethereal Spear. Blokerzy: przynajmniej dwóch, dobrze zaopatrzonych w Stone Skin Amulety oraz Might Ringi. Poziom to minimum 180, zalecany powyżej 200. Jeżeli w drużynie jest kilku Druidów, niech oni leczą blokera a on niech zajmuje się zakładaniem wyżej wymienionych amuletów i pierścieni. W przypadku gdyby główny bloker poległ drugi przejmuje jego obowiązki. Bardzo ważne jest zatkanie całego przejścia Magic wallami. Parę osób, poza atakowaniem powinno odnawiać czar gdy poprzedni się skończy. Dwa najbliższe kwadraty przy Ghazabaranie powinny być zablokowane czarem Wild Groath. W przeciwieństwie do Magic Wall umożliwia strzelanie do przeciwników znajdujących się po drugiej stronie. Uwaga: Kiedy poziom HP Ghazbarana spadnie do krytycznej wartości, zaczyna uciekać. Trzeba dobić go jak najszybciej, aby nie uciekł do potworów w głównej sali. |