Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Green Djinn

HP 330 Summon Niemożliwe
EXP 215 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne Upija, zamienia w Rat
Częściowo odporny na Walka w zwarciu oraz z dystansu magią (ogień, energia)
Wrażliwy Odgłosy I grant you a deathwish! I wish you a merry trip to hell!, Muahahahahaha, Good wishes are for fairytales
Loot Mystic Turban (Bardzo rzadko), Mana potion (Bardzo rzadko), 0-4 Small Emerald (Rzadko), Green Piece of Cloth (Bardzo rzadko), Cheese (Normalnie), Small Oil Lamp (Bardzo rzadko), Grave Flower (Rzadko), 0-3 Royal Spear (Normalnie), Dirty Turban (Rzadko), 0-109 gp, Green Book
Opis W czasach starożytnych, zielone dżiny przegrały wielką wojnę ze swoimi niebieskimi braćmi. Z racji uznania za wymarłych, wiedza o tych potężnych istotach przerodziła się w legendy, legendy zaś zamieniły się w baśnie. Ci, którzy natknęli się na jednego z niedawno przebudzonych, samozwańczych panów zła, mogą potwierdzić ich istnienie i fakt, że nie należą oni do najsympatyczniejszych istot. Ci uzbrojeni w magię wrogowie miłują zniszczenie i zadawanie bólu. Mimo, iż do tej pory widziano tylko podrzędnych członków zielonoskórych, są oni przeciwnikami, których należy się strzec. Ich magiczne sztuczki czynią ich czymś więcej niż tylko wyzwaniem dla niczego niespodziewających się poszukiwaczy przygód. Gardząc wszystkimi żywymi stworzeniami i wszystkim co piękne, naprawdę zaciekłą nienawiść rezerwują dla swoich niebieskoskórych krewnych, których uważają za zdrajców rasy dżinów.
Występowanie Mal'ouquah, Oasis Tomb, Ankrahmun Library Tomb, Serpentine Tower ostatni poziom przed Magic Walls, głębokie Catacomb (Banuta), Goroma (pod ziemią).
Taktyka