Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

HP 1400 Summon Niemożliwe
EXP 1200 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne leczy się
Częściowo odporny na Walka w zwarciu oraz z dystansu (strzały)
Wrażliwy Odgłosy Let's have a fight!, I will sing a tune at your grave., Have you seen princess Lumelia?, Welcome to my battleground!
Loot Two Handed Sword (Normalnie), Fire Sword (Bardzo rzadko), War Hammer (Rzadko), Green Tunic (Normalnie), Crown Armor (Bardzo rzadko), Crown Legs (Bardzo rzadko), Crown Helmet (Bardzo rzadko), Crown Shield (Bardzo rzadko), Might Ring (Bardzo rzadko), Wedding Ring (Normalnie), Scarf (Normalnie), Rope (Normalnie), Bow (Normalnie), 0-15 Arrow (Normalnie), 0-2 Meat (Normalnie), Red Piece of Cloth (Rzadko), Grapes (Normalnie), Piggy Bank (Bardzo rzadko), Bag (Normalnie), Red Rose (Normalnie), Lyre (Normalnie), Scroll (Normalnie), 0-6 Sniper Arrow (Normalnie), Great Health Potion (Bardzo rzadko), Scroll of Heroic Deeds (Normalnie), Small Notebook (Bardzo rzadko), 0-100 gp
Opis Herosi grasujący po Edron byli kiedyś pośród pierwszych odkrywców wyspy. Niegdyś odważni, lojalni królowi rycerze, zbyt bliskie kontakty ze złymi potworami czy żądza skarbów - nikt nie wie na pewno - zmieniła ich na zawsze. Dziś atakują każdego intruza, używając swej niesamowitej siły i niebezpiecznych łuków.
Występowanie Hero Cave (Edron)
Taktyka
Obrazek


Wystarczy zgrana ekipa, a Hero nie stanowi najmniejszego zagrożenia. Knight stoi na czatach i blokuje Hero tak, aby patrzył wprost na niego, gdy reszta ekipy odpowiedzialna za atak czyni swą powinność. Miejsce ustawienia należy tak dobrać, aby nie blokować respawnu i być niego jak najbliżej. Jeżeli Hero nie jest dobrze przyblokowany (ma dojście do reszty ekipy) należy pamiętać o wyjściu awaryjnym dla graczy atakujących, aby Hero ponownie przerzucił się na gracza blokującego. Najlepiej używać kusz (pally) i burst arrow (scorc/druid). Można też używać runów Explosion lub summonów (najczęściej DS-y) jednak w tych wypadkach część expa przepada, bądź runy mogą się nie zwrócić. Często spotyka się jednak metodę z summonami, gdyż koszty zyskania doświadczenia i lootu są znacznie mniejsze. Warto też wiedzieć, że gracz blokujący powinien atakować jako trzeci na tak zwany "przełamany block". Chodzi o to, że jego uderzenia omijają tarcze, gdyż ta przechwytuje atak tylko dwóch więc zostaje już tylko przebić się przez opancerzenie. Atak taki powinien przeprowadzać na "defensive fighting?, aby obrażenia były małe. Aby summony nie ginęły za szybko, ani nie trzeba ich było leczyć zbyt często należy zadbać o to, by stały po przekątnych, gdyż szansa na zmianę celu jest wtedy znacznie mniejsza.

autor: Hegemmon