HP | 3900 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 3050 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | przywołuje Fire Elementale, zatruwa, leczy się, paraliżuje | |
Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu, walka magią (eksplozja do okoła siebie, big firebomb, flame wave) | |
Wrażliwy | Odgłosy | Ashes to ashes!, Fire, Fire!, The eternal flame demands its due!, Burnnnnnnnnn!, May my flames engulf you!, This is why I'm hot... | |
Loot | Fire Axe (Rzadko), Life Ring (Normalnie), 0-3 Small Ruby (Normalnie), Red Gem (Normalnie), Phoenix Shield (Bardzo rzadko), Holy Falcon (Bardzo rzadko), Burning Heart (Zawsze), Great Health Potion (Normalnie), 0-214 gold | ||
Opis | Jeden z 8 faraonów strzegących części mistycznego hełmu. | ||
Występowanie | Shadow Tomb. | ||
Taktyka | Mahrdis to jeden z silniejszych faraonów. Włada bardzo silnymi atakami w zwarciu ale także na odległość. Nie można zlekceważyć tego potwora, lecz zgrana drużyna nie powinna mieć z nim kłopotów. W takiej drużynie powinno znajdować się co najmniej 2 knightów, którzy wezmą na siebie całą niszczycielską siłę faraona i co najmniej 2 sorcererów używających Great Energy Beam bądź Energy Wave ze względu na to, że potwór ten jest całkowicie odporny na ataki śmierci. Sorcererzy bezwzględnie muszą użyć czaru Magic Shield, ponieważ Mahrdis dysponuje śmiertelnymi atakami na dystans. Po wejściu w teleport najpierw powinno się zabić 2 Dragony i Dragon Lorda, które także są w pomieszczeniu z faraonem, a dopiero potem bić samego, wielkiego Mahrdisa. Można zabrać ze sobą paladynów atakujących na dystans, przy tym używając czaru Divine Missile, na który potwór ten jest wrażliwy. Druid także może się przydać do leczenia knightów, ale także do atakowania z czaru Ice Wave, ponieważ faraon ten również wrażliwy jest na ataki od lodu. Czar Invisible nam nie pomoże. by Snagoth |