HP | 150 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 180 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | summonuje mercury bloby. | |
Częściowo odporny na | Walka | ||
Wrażliwy | Odgłosy | ||
Loot | Glob of Mercury (Normalnie), | ||
Opis | Ten srebrny płyn jest w rzeczywistości pewnego rodzaju pozostałością magicznych eksperymentów z udziałem teleportacji i podróży do innych wymiarów. Jest bardzo inteligentny mimo swojej bezkształtnej formy. Jego działania są niepojęte przez nikogo, nawet przez je same. Mówi się, że atakując próbuje się porozumieć z ludźmi, przekazać im coś, jednak ci po prostu się go boją, w szczególności, gdy się klonuje - wtedy zazwyczaj podróżnicy uciekają bądź zabijają. | ||
Występowanie | Alchemist Quarter. | ||
Taktyka | Mercury Blob to jeden z trzech zmutowanych rodzajów Blob, siostrzanych potworów Slime. Tworzy swoje klony, ma tyle samo punktów życia oraz zadaje podobne hity jak on (wynoszące niekiedy ponad 70 hp na turę) co jego zielony odpowiednik, jednakże otrzymuje się za niego doświadczenia. Skutecznie odpiera ataki z prawie wszystkich żywiołów ? wyjątek stanowią ciosy zadawane z energii. Często występuje w towarzystwie innych monstrum np. Mutated Human. Podobnie jak w przypadku swojego brata, aby go zniszczyć trzeba zlokalizować tzw. ?matkę?. Nie potrzeba posiadać wysokiego poziomu do walki z nim, wystarczy dobra taktyka. Tak więc, knight powinien jak najszybciej podbiec i zabić go, aby uniknąć większych ciosów zadawanych przez inne kreatury. Paladyn, utrzymując stały dystans i używając włóczni szybko się z nim rozprawi. Sorcerer oraz Druid używając czarów zelektryzowania skutecznie zakończą żywot tego potworka. Loot jaki pozostawia (Glob of Mercury) jest na razie bezużyteczny, ale nikt nie wie, do czego może się przydać w przyszłości, więc warto go zbierać. Voniek |