HP |
235 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
145 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
zatruwa, leczy się |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
na dystans magią (energia, ogień) |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
Ugh! Ugh! Ugh!, Chakka! Chakka!, Holy banana! |
Loot |
Magic Light Wand (Normalnie),
Wand of Decay (Rzadko),
Mana potion (Bardzo rzadko),
Small Amethyst (Bardzo rzadko),
Banana Staff (Bardzo rzadko),
0-2 Banana (Normalnie),
Ape Fur (Bardzo rzadko),
Bag (Normalnie),
Banana Sash (Bardzo rzadko),
0-75 gp
|
Opis |
Istnieją przedstawiciele małpoludów, którzy potrafią panować nad jakąś dziwną magią. Ciężko określić jaką rolę w małpim społeczeństwie odkrywają merlkiny, ale prawdopodobnie najtrafniej określa je miano prymitywnych znachorów. Zagadką jest jak te prymitywne małpy zdołały rozwinąć jakąkolwiek magię, jednak biorąc pod uwagę fakt, iż małpy te napadały na ludzkie osady, aby kraść narzędzia, można śmiało stwierdzić, że ukradły one także wiedzę magiczną. Ich umiejętność władania magią wskazuje na wyższy stopień inteligencji niż u ich kuzynów, z którymi to żyją w nietrwałym pokoju. Stwierdzono konflikty pomiędzy różnymi rasami, zatem nie jest prawdopodobne, ażeby merlkiny stanowiły jakąś elitę wśród małp. Jednak współpracują one z innymi małpimi rasami, a dzięki ich dziwnej magii i umiejętnościom innych małp, tworzą one bardzo skuteczne grupy bojowe. |
Występowanie |
Banuta, północny wschód od Port Hope |
Taktyka |
Merlkin jest małpą, która nauczyła się sprawnego rzucania zaklęć. Czary tego małpoluda potrafią nam odebrać nawet 120 punktów życia, dlatego spośród otaczających nas potworków powinien on być zabijany w pierwszej kolejności. Rycerz z co najmniej 30 poziomem doświadczenia oraz 60 poziomem umiejętności w walce bronią białą winien zaprowadzić stwora do rogu i nie dać mu szansy na ucieczkę. Paladyn posiadający co najmniej 35 poziom doświadczenia i 65 poziom umiejętności w walce na dystans powinien zrobić to samo co rycerz, z tym, że w ręku musi mieć królewskie włócznie, natomiast magowie z co najmniej 30 poziomem doświadczenia i 30 poziomem magicznym mają obowiązek jak najszybciej podbiec do małpoluda rzucając czar Ice Strike. Gdy dookoła znajduje się więcej małp, to każda profesja powinna użyć runy Avalanche, w celu ograniczenia strat.
|