HP | 155 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 150 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | pocisk z ognia, HMM, Energy Field | |
Częściowo odporny na | Walka | na dystans magią, w zwarciu | |
Wrażliwy | Odgłosy | "Learrn tha secrret uf deathhh!", "Kaplar!" | |
Loot | Combat Knife (Normalnie), Brass Armor (Normalnie), Leather Legs (Normalnie), Chain Legs (Normalnie), Leather Helmet (Normalnie), Wand of Cosmic Energy (Bardzo rzadko), Mana potion (Bardzo rzadko), 0-12 Carrot (Normalnie), Minotaur Leather (Rzadko), 0-2 Torch (Normalnie), Bag (Normalnie), Taurus Mace (Bardzo rzadko), 0-2 Minotaur Horn (Normalnie), Purple Robe (Normalnie), 0-45 gp, Dead Snake | ||
Opis | Magowie to elita wśród armii minotaurów. Wspierają oni pobratymców w walce, dzięki swej magii. Potrafią tworzyć pola energii i ciskać kulami ognia lub magicznymi pociskami. W związku z faktem, iż słabo walczą wręcz, wartownicy będą ich chronić, by mogli działać z drugiego szeregu. | ||
Występowanie | Cyclopolis, Mintwallin, Maze of Lost Souls, Darama piramida minotaurów, Folda ukryta nora, Kazordoon wieża minotaurów, Plains of Havoc, południe od Outlaw Camp, Elvenbane, wschód od Dwarf Bridge, Rookgaard Mino Hell | ||
Taktyka | Minotaur Mage to najgroźniejszy z minotaurów. Choć ma mniej HP niż Guard i daje mniej doświadczenia, to jednak atakuje on znacznie mocniej, a przede wszystkim z magii, przez co nie obroni nas przed nim dobry ekwipunek ani wysokie skille. Zwykle występuje on w towarzystwie innych minotaurów, co może czasem stwarzać problemy, gdyż mogą one zablokować nam drogę do niego. Mimo to zaleca się, by to właśnie jego jako pierwszego z grupy minotaurów zabijać, gdyż potrafi on zabrać nawet ponad 100hp w ciągu jednej serii. Może to wydawać się nie wiele, ale kiedy jest on wspierany jeszcze przez inne minotaury, może poskromić nawet postać o stosunkowo wysokim poziomie (30+), a i wyższopoziomowcy mogą potrzebować UHów. Zdarzało się, że jeden mino mag potrafił zabrać nawet ponad 700 HP, jeśli atakująca go osoba miała pecha. autor: MatKus |