HP | 900 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 615 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | używa multicolor musical bomb. | |
Częściowo odporny na | Walka | ||
Wrażliwy | Odgłosy | ||
Loot | Obsidian Lance (Normalnie), Black Shield (Bardzo rzadko), Battle Shield (Normalnie), Energy Ring (Bardzo rzadko), 0-2 Small Amethyst (Bardzo rzadko), 0-3 Black Pearl (Bardzo rzadko), 0-2 Bat Wing (Normalnie), Star Herb (Normalnie), Mercenary Sword (Bardzo rzadko), Rusty Armor (zwykła) (Normalnie), Batwing Hat (Bardzo rzadko), Mutated Bat Ear (Normalnie), 0-129 gold | ||
Opis | Ostatnie badania naukowe wykazały, że krew nietoperzy ma silne właściwości transformacyjne. Ze względu na tę właściwość jest ona bardzo cenna i często poszukiwana, szczególnie przez mrocznych magów. Ci postanowili wciągnąć małe i niewinne nietoperze do swoich eksperymentów. Wyniki przekroczyły ich najśmielsze oczekiwania. Po mutacji nietoperze urosły do olbrzymich rozmiarów, a ich siła równa się niemal dorosłemu smoku. Obecnie zmutowane nietoperze występują głównie w pojedynkę w mrocznych, podziemnych cmentarzach, gdzie walczą z każdym napotkanym wędrowcem lub nawet z własnym cieniem. Na terenach mocno skażonych występują w grupach walcząc o przetrwanie. Polują tylko w nocy niepostrzeżenie podlatując do nieświadomych ofiar rozrywając je mgnieniu oka. Podobno szaleni naukowcy udomowili kilka okazów i teraz służą im jako zwiadowcy, którzy donoszą wszelkich informacji. |
||
Występowanie | Cemetery Quarter. | ||
Taktyka | Mutated Bat zamieszkuje przede wszystkim podziemia takie jak stare cmentarze czy mroczne lochy. Często porównywalny do smoka, jednak jest od niego nieco słabszy. Zadaje ciosy wynoszące ponad 450 punktów życia na turę. Jest odporny na ataki ziemne oraz śmierci, ale neutralny na ogień, lód, energię oraz świętość. Aby go zabić trzeba posiadać minimum 50 poziom doświadczenia. Rycerz wykorzystując tryb ofensywny i stojąc na skos, aby uniknąć zatrutej fali szybko go pokona. Paladyn używając włóczni i zaklęć sacrum nie będzie miał problemów z wysłaniem go w zaświaty. Mag oraz druid strzelając z pocisków lodowych, elektryzujących bądź ogniowych odeśle go z powrotem do grobu. Potwór ten jest stosunkowo często obiektem polowań ze względu na sporą ilość punktów doświadczenia oraz przedmioty, jakie pozostawia po śmierci. Voniek |