HP | 580 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 580 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | zatruwa, wysysa życie, przywołuje 0-2 (Ghost, Ghoul, Mummy), leczy się | |
Częściowo odporny na | Walka | na dystans magią (trucizna) | |
Wrażliwy | Odgłosy | ||
Loot | Clerical Mace (Bardzo rzadko), Skull Staff (Bardzo rzadko), Boots of haste (Bardzo rzadko), Mystic Turban (Bardzo rzadko), Moonlight Rod (Bardzo rzadko), 0-8 Poison Arrow (Normalnie), Green Mushroom (Rzadko), Strong Mana Potion (Bardzo rzadko), Noble Axe (Bardzo rzadko), Spellbook of Warding (Bardzo rzadko), Book of Necromantic Rituals (Normalnie), Necromantic Robe (Bardzo rzadko), 0-90 gold | ||
Opis | Nekromanci są potężnymi magami, którzy zajmują się studiami o nieumarłych stworzeniach w nawiedzonych ruinach Drefia na Daramie. Nikt nie wie do czego zamierzają użyć swojej niebezpiecznej wiedzy oraz jakie sekrety zostały już przez nich odkryte, ale poszukiwacze przygód, którzy zdołali zbiec z ich krainy, donoszą, że są oni w stanie przywołać kilka rodzajów nieumarłych istot, takich jak szkielety, ghoule i mumie. Potrafią się leczyć oraz wiedzą jak wysysać energię życiową swoich przeciwników. Pomimo tego, że są dość mocnymi wojownikami, wolą walkę na dystans, dokładniej strzelanie magicznymi pociskami oraz wysyłanie swoich przywołanych sług do walki za nich. | ||
Występowanie | |||
Taktyka | Nekromantów, czcicieli śmierci, spotkać można jedynie w miejscach wypełnionych śmiercią. Bardzo dobrze opanowali czarną magię, co czyni z nich niebezpiecznych przeciwników. Zadają mocne obrażenia z dystansu i dystans ten starają się zawsze zachować, co nie ułatwia graczowi blokującemu dojście do niego. Wyprawy najlepiej organizować dwu-trzyosobowe, choć gracze na bardzo wysokich poziomach powinni dać sobie radę samemu. Dojście do nekromantów utrudnia ich zdolność przyzywania różnych potworów nieumarłych, co tworzy szeroki wachlarz możliwości dla nekromanty. Najwięcej problemów może sprawić przyzwana mumia, która potrafi sparaliżować gracza blokującego, co da czas nekromancie na zadanie kilku silnych obrażeń. Nekromanci, to bardzo zgrana sekta, przez co lubią trzymać się razem, choć pojedynczo występujących nie brakuje. Kilku nekromantów na raz warto atakować przy użyciu runa GFB, gdyż atak przebiega wtedy szybko i sprawnie a średnia punktów doświadczenia, które otrzymujemy za każdy strzał z GFB jest satysfakcjonująca. Jeśli szczęście dopisze zdobyte przedmioty będą na tyle cenne, że koszty wyprawy zwrócą się ze sporą nadwyżką. autor: Hegemmon |