HP | 700 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 500 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | zatruwa, wysysa życie, znika, używa haste, paraliżuje, zamienia się w Werewolfa, Vampire Lorda, Grim Reapera, Tarantula lub Ferumbras. | |
Częściowo odporny na | Walka | ||
Wrażliwy | Odgłosy | The sunlight is so depressing. | |
Loot | Boots of haste (Bardzo rzadko), Crystal Ring (Rzadko), Platinum Amulet (Bardzo rzadko), Protection Amulet (Rzadko), Shadow Herb (Normalnie), Haunted Blade (Bardzo rzadko), Chaos Mace (Bardzo rzadko), Strong Mana Potion (Rzadko), Spirit Cloak (Bardzo rzadko), Crystal of Balance (Bardzo rzadko), 0-109 gold | ||
Opis | Te cwane i inteligentne stworzenia to demoniczni wysłannicy piekieł. Szpiegują świat ludzi i zbierają informacje dla swoich panów. Można je spotkać wszędzie, gdyż potrafią przyjąć dowolny kształt. Rzadko występują w grupie, preferują pracować samotnie. Jeżeli już występują w koloniach, to są one bardzo małe i często nietrwałe, gdyż od początku swojego istnienia miały wpojoną nieufność do każdej istoty. Za swoje siedziby na ziemi obrały stare ruiny oraz podziemne jaskinie. | ||
Występowanie | Cemetery Quarter. | ||
Taktyka | Nightstalker to potwór zamieszkujący wszelkiego rodzaju podziemia np. Cmentarz Yalahar lub ponury zamek na Vengoth. Potrafi zadać ciosy wynoszące ponad 260 punktów życia na turę. Walczy przede wszystkim w zwarciu, lecz gdy przeciwnik jest daleko używa czaru przyspieszenia bądź paraliżuje swą ofiarę. Słabymi stronami tego monstrum są wrażliwości na ataki żywiołów energii, śmierci oraz ataków fizycznych. Trzeba także uważać, aby nie pomylić go z inną kreaturą, gdyż potrafi się on zamienić zarówno w słabe potwory takie jak Tarantule jak i te mocniejsze typu Grim Reaper lub Ferumbras. Knight z poziomem minimum 50, dobrymi umiejętnościami walki w ręcz oraz zapasem fluidów leczących szybko powinien się z nim rozprawić. Paladyn ma utrudnione zadanie, gdyż jego przeciwnik jest szybki oraz często paraliżuje. Dobrze jest więc używać najlepszej dostępnej broni oraz wspomagać się atakami świętości ? czarami bądź runami. Druid i Mag posługując się zaklęciami elektryzującymi i utrzymując możliwie największy dystans odeślą go w zaświaty bez większych problemów. Potwór stosunkowo rzadko jest celem polowań, ponieważ często występuje w grupach z innymi, groźnymi potworami. Jednakże dłuższe bicie nocnego łowcy może się opłacić i to bardzo. Voniek |