HP | 950 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 670 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | znika (na krótko) | |
Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu oraz z dystansu (gwiazdki) | |
Wrażliwy | Odgłosy | ||
Loot | Scimitar (Normalnie), Two Handed Sword (Rzadko), Dragon Hammer (Rzadko), Orcish Axe (Normalnie), Brass Armor (Rzadko), Plate Armor (Normalnie), Brass Legs (Normalnie), Plate Legs (Rzadko), Dark Helmet (Bardzo rzadko), Crusader Helmet (Rzadko), Gold Ring (Bardzo rzadko), Stealth Ring (Bardzo rzadko), Protection Amulet (Rzadko), Health Potion (Bardzo rzadko), 0-22 Throwing Star (Normalnie), Hunting Spear (Normalnie), 0-2 Meat (Normalnie), 0-2 Fish (Normalnie), Orc Trophy (Bardzo rzadko), Magma Boots (Bardzo rzadko), Orc Tusk (Bardzo rzadko), Orc Tooth (Normalnie), Broken Helmet (Normalnie), Orc Leather (Normalnie), Skull Belt (Normalnie), 0-50 gold | ||
Opis | Bardziej przerażający niż najstraszliwszy ork berserker i silniejszy nawet od potężnego dowódcy orków, generał orków sieje postrach wśród wszystkich cywilizowanych ras. Generałowie orków są najsilniejszymi wojownikami wśród swej rasy, którzy zdołali osiągnąć najwyższe godności poprzez zdradę i morderstwo. Mimo, iż ich umiejętności walki są na tyle wysoko rozwinięte, że potrafią oni przepołowić człowieka jednym ciosem swego potężnego miecza, Generałowie Orków preferują kombinację swojej nadzwyczajnej szybkości i sprytu do pokonania swoich wrogów. Starają się unikać otwartej walki, czyhając na nieostrożnych poszukiwaczy przygód, by zaatakować od tyłu lub rzucić jeden ze swoich zabójczych Shurikenów. |
||
Występowanie | Orc Fortress, Femor Hills (podczas najazdów), Carlin (podczas najazdów), Thais (podczas najazdów), Thais Lighthouse (podczas najazdów). | ||
Taktyka | Najsilniejszy z orków, zadaje ogromne obrażenia za pomocą swoich dwóch mieczy, a jego shurikeny trafią każdego, kto będzie chciał mu uciec. Może stać się niewidzialny, aby dodatkowo zdezorientować przeciwników. |