HP |
90 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
70 |
Convince |
530 |
Odporny na |
|
Specjalne |
|
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu, czasem na dystans |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
You will not live to tell anyone! You are my game today! Look what has stepped into my trap! |
Loot |
Leather Legs (Normalnie),
Leather Helmet (Normalnie),
Trap (Rzadko),
Bow (Normalnie),
0-15 Arrow (Normalnie),
Poison Arrow (Normalnie),
Bread (Normalnie),
0-2 Roll (Normalnie),
Slingshot (Bardzo rzadko),
0-? gold
|
Opis |
Kłusownicy to słabe istoty, dla początkujących nie są zbyt straszne, umierają po kilku uderzeniach. Uciekają kiedy ich życie krytycznie spadnie. |
Występowanie |
Na południe od Elvenbane i Ab'dendriel, na północny wschód od Carlin, Edron Hunter Camps. |
Taktyka |
Poacher jest słabszym kuzynem znanego wszystkim Huntera, zamieszkującym lasy przy niektórych miastach, gdzie poluje na wszelaką zwierzynę. Potwór ten atakuje zarówno w zwarciu - odbierając od 0 do 20 punktów życia, jak i na dystans - strzałami, maksymalnie do 30 punktów życia. Nie posiada on żadnych ataków specjalnych, nie jest na nic odporny ani wrażliwy. Dla graczy, którzy niedawno opuścili Rookgaard, może stanowić nie lada wyzwanie - zwłaszcza gdy występuje w grupie. W związku z tym zaleca się uzbroić przynajmniej w Scale Armor, Copper Shield i jakąkolwiek broń. Paladyn, by nie tracić punktów życia, powinien atakować tego potwora na odległość używając Spear'ów lub Łuku i Strzał, podobnie Mag i Druid używając różdżki. Knight niestety ma utrudnione zadanie, gdyż nie ma innego wyjścia jak podejść i po prostu zaatakować. Taka taktyka naraża rycerza na niebezpieczeństwo, gdyż podążając za uciekającym potworem może natknąć się na silniejszego przeciwnika. Warto mieć przy sobie kilka run GFB w razie wystąpienia większej grupy. Kłusownik zostawia po sobie zdobyte mięso i cenne dla początkujących graczy strzały.
|