HP | 390 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 420 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | SD, wysysa manę, przyzywa 0-2 Ghoul, leczy się, zatruwa | |
Częściowo odporny na | Walka | na dystans magią, w zwarciu | |
Wrażliwy | Odgłosy | Your energy is mine, Now your life is come to the end, hahahaha!, Throw the soul on the altar! | |
Loot | Dagger (Bardzo rzadko), Clerical Mace (Rzadko), Black Shield (Bardzo rzadko), Hailstorm Rod (Bardzo rzadko), Crystal Necklace (Bardzo rzadko), Mana potion (Bardzo rzadko), Crystal Ball (Bardzo rzadko), Talon (Bardzo rzadko), 0-2 Red Apple (Normalnie), Wood Mushroom (Rzadko), Piggy Bank (Bardzo rzadko), Bag (Normalnie), Goat Grass (Normalnie), Powder Herb (Normalnie), Sling Herb (Normalnie), Wooden Flute (Rzadko), Bowl (Bardzo rzadko), Black Hood (Normalnie), Cultish Robe (Rzadko), Dark Rosary (Normalnie), | ||
Opis | Kapłanki przybyły na Edron razem z mnichami. Tak samo jak oni, kapłanki będą dziko atakować każdego intruza, który wtargnie na ich święte królestwo. Są one słabe w walce w zwarciu, ale posiadają wiele magicznych umiejętności. W swoich przeciwników strzelają magicznymi pociskami oraz wysysają z nich manę. Przywołują one także ghoule w celu wzmocnienia swoich sił. Ich dodatkową zaletą jest to, że leczą same siebie. | ||
Występowanie | Hero Cave, Drefia, Lich Hell, Tomby | ||
Taktyka | Priestess'y świetnie opanowały wszelki rodzaj magii i uodporniły się na część żywiołów. Pod chudą i zgrabną sylwetką kryje się ogromne zło, które zaatakuje każdego, kto ośmieli się wkroczyć na jego teren. Przeciwieństwem zła jest świętość, dlatego paladyni są największymi pogromcami tych istot. Przy użyciu Divine Missile i Divine Caldera, oraz celnie wyrzuconego royal spear'a w jej stronę , paladyn jest w stanie w ciągu zaledwie kilku sekund zmieść całe zło ze swojej drogi. Skutecznym leczeniem okazuje się być strong health potion oraz czar Light Healing. Nie należy jednak lekceważyć tej pozornie słabej kobiety. Wysysając ze swojej ofiary drogocenną manę i jednocześnie przyzywając do dwóch Ghouli, potrafi skutecznie powstrzymać nawet najtwardszego przeciwnika i ranić go opanowanym dawniej czarem runicznym Sudden Death. Rycerz powinien chwycić w dłoń najlepszą broń jaką posiada i jak najszybciej zabić nieprzyjaciela. Należy uważać na przyzwane przez nią Ghoule, które skutecznie blokują przejście do ich pani. W walce z duchowną mana rycerza powinna być jak najszybciej wykorzystana do zadania jej ran za pomocą czaru "Berserk", nim zostanie wyssana przez przeciwniczkę. Rycerz może również wykorzystywać rzeźbę terenu, w której toczy się dany pojedynek. Chowając się za rogiem, zmusza ją do udania się w jego stronę. Gdy ta zbliża się do narożnika, wyskakuje ze swojej kryjówki raniąc swojego wroga w szybkim czasie. Rycerzowi zazwyczaj wystarczają najsłabsze mikstury życia, do zabicia Priestess'a. Profesje magiczne nie powinny zwlekać z szybkim uśmierceniem napotkanej kapłanki , gdyż po pochłonięciu ich sił magicznych, stają się praktycznie bezbronne. Najlepszym wyjściem jest zbliżenie się na odpowiednią odległość tak, aby użycie czaru Energy Strike lub Ice Strike było możliwe. Aby nie narażać się zbytnio na ataki kreatur występujących w jej towarzystwie, należy stosować runy Heavy Magic Missile lub Icicle, pozwalające nam utrzymać dystans od atakowanej rywalki. Do leczenia, magicy winni używać czaru Light Healing oraz - obowiązkowo - dostępnych im mikstur życia, na wypadek braku many. |