HP | 450 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 250 | Convince | 670 |
Odporny na | Specjalne | Poison Bomb (na siebie), Exori, zatruwa | |
Częściowo odporny na | Walka | w zwarciu oraz magią (energia) | |
Wrażliwy | Odgłosy | Boohaa!, Tssss, Gluh! Gluh!, Gaaahhh!. | |
Loot | Short Sword (Normalnie), Longsword (Normalnie), Halberd (Normalnie), Brass Armor (Rzadko), Brass Helmet (Normalnie), Small Amethyst (Bardzo rzadko), Fish Fin (Bardzo rzadko), 0-5 Shrimp (Normalnie), Quara Tentacle (Normalnie), 0-100 gp | ||
Opis | Dziwaczne Quara Constrictory posiadły cechy krakenów i kałamarnic dzięki przemianom, które są też obecne u innych przedstawicieli rasy quara. Są one stosunkowo inteligentne i wydaje się, że razem z Quara Hydromancerami, są przywódcami tej złowrogiej rasy. Macki czynią ich niebezpiecznymi wrogami. Dzięki nim Quara Constrictory mogą atakować więcej niż jeden cel jednocześnie i z łatwością dusić bezradną ofiarę. Używając tej samej zdolności co węgorze elektryczne są także w stanie oszołomić wrogów na chwilę. Aby zyskać większą szansę na zwyciężenie ich, powinieneś spróbować walki na lądzie, gdzie stają się nieco słabsze niż pływając w wodzie. Tylko kilka z nich istnieje, a że mają nieco tchórzliwą naturę, nie spotkasz ich zbyt często w walce. Jeśli zostaną zmuszone do, mają wystarczające umiejętności by się obronić. Ten gatunek najprawdopodobniej jest w jakimś stopniu odpowiedzialny za modyfikacje i przemiany innych quara. Jak się to dokładnie dzieje i do jakiego stopnia Quara Constrictory są zamieszane w proces transformacji jest nieznane. |
||
Występowanie | Calassa, Frozen Trench | ||
Taktyka |