HP |
1800 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
1200 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
paraliżuje |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
Clank! Clank!, Clap! |
Loot |
Mace (Normalnie),
Morning Star (Normalnie),
Halberd (Normalnie),
Crown Armor (Bardzo rzadko),
Warrior Helmet (Bardzo rzadko),
0-2 Small Ruby (Normalnie),
Fish Fin (Rzadko),
0-5 Shrimp (Normalnie),
Great Health Potion (Bardzo rzadko),
Glacier Robe (Bardzo rzadko),
Quara Pincers (Normalnie),
Giant Shrimp (Bardzo rzadko),
0-120 gp
|
Opis |
Przemienionego w żywą i chodzącą fortecę Quara Pinchera powinno się bać. Wyglądają na niemożliwych do zatrzymania, atakują ze stoickim spokojem, bez wahania i bez litości. Istnieją pogłoski, że uścisk ich szczypiec może połamać dobry miecz na kawałki. Świadomość faktu że są cokolwiek niezdarne i raczej naiwne, daje przewagę w walce z nimi. Kolejnym sposobem na wygranie walki z nimi jest pojedynek na lądzie, gdzie są znacznie słabsze niż w wodzie, ich naturalnym środowisku. Quara Pinchery spotyka się wraz z innymi quarami, które najprawdopodobniej służą jako ich dowódcy i zwierzchnicy. W większych bitwach Quara Pinchery umacniają pozycje oddziałów i zapewniają osłonę podczas marszu reszty quar. |
Występowanie |
Calassa |
Taktyka |
|