HP |
225 |
Summon |
Niemożliwe |
EXP |
105 |
Convince |
Niemożliwe |
Odporny na |
|
Specjalne |
Strong haste |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
na dystans (kamienie), w zwarciu |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
Eeeeek! Eeeeek; Huh! Huh! Huh! |
Loot |
Chain Helmet (Normalnie),
0-4 Small Stone (Normalnie),
0-12 Banana (Normalnie),
Ape Fur (Bardzo rzadko),
0-8 Coconut (Normalnie),
Melon (Bardzo rzadko),
0-5 Orange (Normalnie),
Bag (Normalnie),
Banana Sash (Normalnie),
0-50 gold,
|
Opis |
Sibangi wyglądają na całkowicie niegroźne i dosyć zabawne, ale pierwsze wrażenie jest mylące. Używają swojej niesamowitej zwinności do atakowania nieprzyjaciół z bezpiecznej odległości i szybkiego uchylania się przed kontratakami. Ich taktyka rzuć-i-uciekaj staje się efektywna w znajomym im otoczeniu, czyli dżungli. Atakują z znienacka spoza osłony drzew, rzucając chmarę pocisków. Następnie wycofują się, by przygotować się do następnego ataku. Zawsze ciekawskie i śmiałe, to małpy najczęściej będące poza swoimi siedzibami. Czasami służą jako zwiadowcy i szpiedzy w przygotowaniach do większego ataku. Używają drzew niczym ludzie dróg, właśnie dlatego złapanie ich jest prawie niemożliwe. |
Występowanie |
Banuta - północny wschód od Port Hope. |
Taktyka |
Sibang jest wyjątkowo wredną małpą, która biega dookoła nas rzucając kamieniami i powodując utratę punktów życia. Każda gracz nie zważając na profesję, powinien dobiec do niej i jak najszybciej ją zabić. Małpolud ten nauczył się czaru Strong Haste, przez co w razie niepowodzenia, sprowadzimy na siebie jeszcze większą ilość małp, co może nas wpędzić w spore kłopoty. Z potworem tym każda profesja poradzi sobie już od około 30 poziomu doświadczenia. Rycerz używający broni z jak największą ilością punktów ataku oraz posiadający co najmniej 60 poziom umiejętności w walce tego typu bronią i paladyn trzymając w rękach królewskie włócznie i dysponując co najmniej 65 poziom umiejętności w walce na dystans winni sprowadzać ją do kąta tak, by nie miała drogi ucieczki. Dla magów posiadających co najmniej 30 poziom magiczny najlepszym rozwiązaniem jest jak najszybsze zabicie z Ice Strike bez sprowadzania do kąta, ponieważ w razie ciężkiej sytuacji druidzi i czarodzieje mają możliwość użycia czaru Utani Hur umożliwiającego szybką ucieczkę. Jeśli otacza nas większa ilość małpoludów, to dobrym wyjściem dla każdej profesji jest użycie runy Avalanche.
|