HP |
20 |
Summon |
200 |
EXP |
3 |
Convince |
200 |
Odporny na |
|
Specjalne |
zatruwa |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu(atak fizyczny i trucizna) |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
|
Loot |
Bulb of Garlic (Normalnie),
Skunk Tail (Bardzo rzadko),
|
Opis |
Legenda głosi że pewnego razu istniała rasa wyjątkowo złośliwych, czarnych gryzoni, które były bliskimi kuzynami wiewiórek. Uwielbiały całymi dniami wygłupiać się i dokuczać innym. Aż wreszcie jednego dnia przesadziły. Zdenerwowana z powodu jednej z ich sztuczek pewna potężna wróżka przeklęła całą rasę. Od owej fatalnej chwili istoty te zostały oznaczone białym pasem na grzbiecie, i co więcej, odrzucającym smrodem, niemożliwym do zniesienia dla prawie wszystkich istot które żyją i oddychają. Nie minęło dużo czasu, gdy odkryły, że ich przyprawiający o mdłości fetor jest metodą samoobrony. Dziś dzień, owe gryzonie znane są jako Skunksy i tylko niektóre istoty ośmielają się denerwować ich z powodu tego okropnego zapachu. |
Występowanie |
Najazdy na Edron (w okolicy depo), Tiquanda, Shattered Isles, Liberty Bay. |
Taktyka |
Skunksy to stworzenia zamieszkujące tereny lesiste. Ssaki te wydzielają nieprzyjemny zapach gdy poczują się zagrożone. Atakują wówczas nieprzyjaciela w zwarciu, zadając zarówno niskie obrażenia od 0 do 5 punktów życia, jak i na dystans - ziemią, odbierając maksymalnie 3 punkty życia. Zwierzęta te potrafią zatruć wroga, dlatego niezbędna będzie runa Antidote, bądź trzymany w pogotowiu czar Exana Pox. Nie są na nic odporne ani wrażliwe. Każdy początkujący gracz powinien poradzić sobie z nimi bez problemu. Należy jednak pamiętać, że Skunksy mając mało życia zaczynają uciekać w nadziei na ocalenie.
|