Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

HP 20 Summon 200
EXP 3 Convince 200
Odporny na Specjalne zatruwa
Częściowo odporny na Walka w zwarciu(atak fizyczny i trucizna)
Wrażliwy Odgłosy
Loot Bulb of Garlic (Normalnie), Skunk Tail (Bardzo rzadko),
Opis Legenda głosi że pewnego razu istniała rasa wyjątkowo złośliwych, czarnych gryzoni, które były bliskimi kuzynami wiewiórek. Uwielbiały całymi dniami wygłupiać się i dokuczać innym. Aż wreszcie jednego dnia przesadziły. Zdenerwowana z powodu jednej z ich sztuczek pewna potężna wróżka przeklęła całą rasę. Od owej fatalnej chwili istoty te zostały oznaczone białym pasem na grzbiecie, i co więcej, odrzucającym smrodem, niemożliwym do zniesienia dla prawie wszystkich istot które żyją i oddychają. Nie minęło dużo czasu, gdy odkryły, że ich przyprawiający o mdłości fetor jest metodą samoobrony. Dziś dzień, owe gryzonie znane są jako Skunksy i tylko niektóre istoty ośmielają się denerwować ich z powodu tego okropnego zapachu.
Występowanie Najazdy na Edron (w okolicy depo), Tiquanda, Shattered Isles, Liberty Bay.
Taktyka Skunksy to stworzenia zamieszkujące tereny lesiste. Ssaki te wydzielają nieprzyjemny zapach gdy poczują się zagrożone. Atakują wówczas nieprzyjaciela w zwarciu, zadając zarówno niskie obrażenia od 0 do 5 punktów życia, jak i na dystans - ziemią, odbierając maksymalnie 3 punkty życia. Zwierzęta te potrafią zatruć wroga, dlatego niezbędna będzie runa Antidote, bądź trzymany w pogotowiu czar Exana Pox. Nie są na nic odporne ani wrażliwe. Każdy początkujący gracz powinien poradzić sobie z nimi bez problemu. Należy jednak pamiętać, że Skunksy mając mało życia zaczynają uciekać w nadziei na ocalenie.
Obrazek