Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

HP 150 Summon Niemożliwe
EXP 160 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne przywołuje 0-3 Slime
Częściowo odporny na Walka w zwarciu
Wrażliwy Odgłosy Blubb
Loot brak
Opis Szlam nie jest rzeczywistą istotą, ale bardzo dziwnym bytem, który występuje w tibijskich podziemiach. Przemieszcza się raczej przez przelewanie się niż chodzenie. Jego ulubioną taktyką walki jest otoczenie wroga poprzez rozdzielanie się. Ich atak jest dosyć silny ale obrona słaba. Gdy giną, zostawiają chmurę trucizny za sobą.
Występowanie Thais Ancient Temple, pod White Flower Temple, Mount Sternum Undead Cave, Thais Deeper Trolls Caves, Nora Beholderów na Drefii, Green Claw Swamp, Kazordoon, Pokój Black Knight, Ankrahmun Tomby, Dark Cathedral, swampy area północ od Port Hope, Folda, Ghostlands, Głęboko pod Jakundaf Desert, Troll cave wschód od dwarf bridge, droga do więzienia w Nargor, północny wschód od Ab'Dendriel.
Taktyka
Obrazek

Te zielone, płynne brudy z pozoru wydawać by się mogły słabymi potworami. Obronę mają słabą, ich ciosy nie są jakieś wielkie, a expa można zgarnąć dość dużo, zwłaszcza jeśli mamy ich dużo do zabicia. Jednak trzeba wiedzieć o jednym. Slime mają możliwość summon'owania swoich "braci". Zanim się obejżysz, a w szybkim tempie może Cię okrążyć duża liczba tych zielonych przyjaciół. Należy zauważyć, iż za zabicie przywołanych Slime expa nie dostajemy, więc opłaca się tylko zabijać Slime "głównego", a wtedy, gdy on już będzie martwy, reszta jego summon'ów sama się zneutralizuje. Jedną z największych wad tego potwora jest brak loot'a. Po zabitym Slime nie zostaje nic, poza polem trucizny, więc zalecany jest czar Exana Pox. Co do profesji każda może z dobrym skutkiem na nich expić, przydadzą się runy GFB, na wypadek gdyby Cię Slime okrążyły, a w grupie naprawdę mogą wyrządzić duże szkody.

autor: Raul