HP | 4300 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 2750 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | używa haste oraz energy beam, zamienia graczy w skeleton. | |
Częściowo odporny na | Walka | ||
Wrażliwy | Odgłosy | Azerus barada nikto!; Klonk klonk klonk; Engaging Enemy!; Threat level processed.; Charging weapon systems!; Auto repair in progress.; "The battle is joined!; Termination initialized!; Rrrtttarrrttarrrtta | |
Loot | Steel Boots (Bardzo rzadko), Iron Ore (Normalnie), Epee (Normalnie), Lightning Boots (Bardzo rzadko), Jade Hammer (Bardzo rzadko), 0-5 Nail (Normalnie), Bonebreaker (Rzadko), Crystal Pedestal (Rzadko), Berserker (Bardzo rzadko), Crystal of Power (Bardzo rzadko), Tin Key (Bardzo rzadko), 0-170 gold | ||
Opis | W przeszłości, War Golemy były używane jako żołnierze. Obecnie te, które nie poddały się wpływowi wybuchu pozostały wierne mieszkańcom Yalahar służą im jako strażnicy. Niestety, na taki luksus mogą pozwolić sobie tylko nieliczni, gdyż utrzymanie war golem jest bardzo kosztowne. Utworzone do celów wojennych, Golemy posiadają szeroki wachlarz możliwości. Silnie opancerzone, wzmocnione magią bronie są w stanie zgnieść nawet Behemotha bez większych problemów. Pomimo swojego niezwykłego wyposażenia nie są inteligentne, wszystkie działania muszą być wydane jako rozporządzenie przez ich pana. Istnieje plotka, że mały oddział War Golemów zaszył się głęboko w starych fabrykach i pod dowództwem złego pana czeka na dogodny moment do ataku na Yalahar. |
||
Występowanie | Factory Quarter. | ||
Taktyka | War Golem to najsilniejszy golem ze swojego rodzaju. Występuje w najgłębszych podziemiach starych fabryk Yalahar. Niegdyś szlachetny i oddany miastu, obecnie dziki i podstępny. Często porównywany do Behemoth?a, ponieważ podobnie jak on jest strasznie szybki i zadaje potężne ciosy w zwarciu osiągające ponad 750 punktów na turę. Dodatkowo, jest dobrze wyszkolony w obronie przed wszystkimi żywiołami. Wybierając się na niego trzeba być zaopatrzonym w duże ilości fluidów leczących i uzupełniających mane oraz runy typu energii. Rycerz z poziomem minimum 100 powinien odciągnąć go od grupy (często występuje razem z słabszymi golemami np. Worker Golem?em) i używając czaru Berserk bądź Fierce Berserk szybko się z nim rozprawić. Paladyn podobnie ? stosując assassin star?y i uciekając w puste pomieszczenia odeśle go na zawsze w zaświaty. Najgorzej mają druidzi i magowie ? trudno jest zabijać potwora, który jest w większej części odporny na wszystkie żywioły. Najlepszym wyjściem są czary elektryzujące (pomimo to, że sam ich używa na nas, jest na nie najbardziej wrażliwy), dzięki którym potwór polegnie. Stosunkowo rzadko jest zabijany, pomimo dobrych rzeczy, jakie po sobie zostawia, ponieważ jest to naprawdę ciężki przeciwnik do walki. Voniek |