HP |
135 |
Summon |
420 |
EXP |
60 |
Convince |
420 |
Odporny na |
|
Specjalne |
Haste |
Częściowo odporny na |
|
Walka |
w zwarciu |
Wrażliwy |
|
Odgłosy |
An enemy!, Gimme your money! |
Loot |
Mace (Normalnie),
War Hammer (Bardzo rzadko),
Axe (Normalnie),
Brass Armor (Rzadko),
Leather Legs (Normalnie),
Chain Helmet (Normalnie),
Iron Helmet (Rzadko),
Brass Shield (Normalnie),
Steel Shield (Rzadko),
Doll (Rzadko),
Meat (Normalnie),
0-2 Egg (Rzadko),
0-30 gold
|
Opis |
Fanatyczni wojownicy to dezerterzy z królewskiej armii. Wraz z innymi zbrodniarzami założyli tak zwany "Obóz Banitów". Królewskie wpływy nie sięgają tego miejsca, zatem nie obawiają się oni osądzenia. Aby utrzymać swoją niezależność, z zapałem zaatakują każdego intruza. Ciężko uzbrojeni i, dzięki szkoleniu żołnierskiemu, dobrze zorganizowani, są dość potężnymi przeciwnikami. |
Występowanie |
Dark Cathedral, Outlaw Camp, na północ Thais, Cyclopolis, Hero Cave (Edron) oraz w okolicy, mały obóz niedaleko Femor Hills, Ghostlands |
Taktyka |
Dzicy wojownicy to dezerterzy z królewskiej armii, występujący głównie na terenie Outlaw Camp. Często występują w grupach z dużo silniejszymi Hunterami. Maksymalne obrażenia zadawane przez nich to około 60 punktów życia na turę. Ze względu na to, iż atakują tylko w zwarciu są proste do upolowania zarówno dla paladynów jak i dla profesji magicznych. Używanie run na te potwory jest zwykłym marnotrawstwem. Rycerze powinni atakować z jedno-ręcznej broni. Zaletą tych wojowników jest niemała obrona, w związku z czym bywa czasem wykorzystywany do treningu. Potwory te uciekają z włączonym czarem Haste, gdy mają mało punktów życia. Często stają się obiektem polowań, ponieważ po śmierci czasem pozostawiają po sobie War Hammer.
|