Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

HP 300 Summon Niemożliwe
EXP 120 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne Fire Field, zmienia w Green Frog
Częściowo odporny na Walka na dystans magią (ogień), w zwarciu, używa Fire Field
Wrażliwy Odgłosy Herba buridia ex!", "Horax Pokti! Hihihi!"
Loot Silver Dagger (Bardzo rzadko), Sickle (Normalnie), Coat (Normalnie), Cape (Normalnie), Leather Boots (Normalnie), Necrotic Rod (Bardzo rzadko), Garlic Necklace (Rzadko), Wolf Tooth Chain (Normalnie), Broom (Normalnie), 0-10 Cookie (Normalnie), Star Herb (Normalnie), Witch Hat (Bardzo rzadko), Stuffed Toad (Bardzo rzadko), Witch Broom (Normalnie), Bag of Apple Slices (Bardzo rzadko), 0-39 gp
Opis Wiedźmy to uzdolnione magicznie kobiety, które zwykle żyją głęboko w lasach i na bagnach Tibii. Tam mogą zbierać zioła i inne składniki, np. szczątki martwych zwierząt, z których ważą mikstury w swych żelaznych kotłach. Istnieje plotka jakoby potrafiły one latać na swoich miotłach. Większość z nich jest dość złośliwa, mają niezbyt przyjazne usposobienie i atakują poszukiwaczy przygód, miotając w nich kulami ognia.
Występowanie Vandura, zachód od kopalni Dwarfów, Maze of Lost Souls, Amazonia na północ od Carlin, Triangle Tower, Edron Hero Cave w Warlock room, Venore's Green Claw Swamp i Amazon Camp, Dark Cathedral (-2), Goroma Volcano (pod ziemią)
Taktyka Wiedźma to kobieta, występująca głównie na rozległych bagnach. Często spotykana z wojowniczymi Amazonkami i Walkiriami nie powinna sprawiać problemów doświadczonym wojownikom. Początkujący powinni uważać, gdyż czarownica ta posiada dość dużą liczbę punktów życia, a obrażenia przez nią zadawane sięgają łącznie ponad 110 punktów życia na turę. Atakuje zarówno z bliska (do 20 punktów życia) jak i z daleka , głównie za pomocą kuli ognia (od 30 do 75 punktów życia). Potrafi również ranić dzięki polom ognia. Niewiasta ta jest bardzo płochliwa i zawsze zachowuje dystans od przeciwnika. Rycerze by zmierzyć się nią muszą posiadać około 15 poziom oraz umiejętności walki około 55/55. Odpowiednim zachowaniem jest zagonienie tej istoty do rogu. Zwykle rezygnuje wtedy z walki za pomocą ognia i używa słabych ataków fizycznych. Należy jednak być ostrożnym, gdyż uwięziona wiedźma zazwyczaj ucieka. Grając paladynem trzeba posiadać poziom i umiejętności walki zbliżone do tych, które ma rycerz. Wystarczą zwykłe włócznie, łuk ze strzałami czy też kusza z bełtami. Czarownica jest odporna na energię, częściowo na żywioł ziemi, natomiast podatna na obrażenia cielesne i śmierć. Magom i druidom zaleca się więc używanie Wand of Inferno lub Necrotic Rod, a na większe grupy ? runy Great FireBall. Jeśli jedna z profesji magicznych chce się wybrać na dłuższe polowanie dobrym pomysłem jest przywołanie Fire Elementala. Wiedźma po swojej śmierci pozostawia marny łup i niedużo doświadczenia, dlatego gracze rzadko kiedy udają się na wyprawy na te istoty.
Obrazek