HP | 1470 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 1250 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | rzuca gwoździami Nail, leczy się | |
Częściowo odporny na | Walka | ||
Wrażliwy | Odgłosy | INTRUDER ALARM! ; klonk klonk klonk. | |
Loot | War Hammer (Bardzo rzadko), Might Ring (Bardzo rzadko), Life Crystal (Bardzo rzadko), 0-2 Small Diamond (Bardzo rzadko), Iron Ore (Bardzo rzadko), Spiked Squelcher (Bardzo rzadko), Berserk Potion (Bardzo rzadko), Great Health Potion (Rzadko), Great Mana Potion (Rzadko), Great Spirit Potion (Bardzo rzadko), 0-2 Gear Wheel (Bardzo rzadko), 0-5 Nail (Normalnie), Rusty Legs (Bardzo rzadko), Bonebreaker (Bardzo rzadko), Crystal Pedestal (Bardzo rzadko), Rusty Armor (rzadka) (Rzadko), Gear Crystal (Rzadko), Diapason (Bardzo rzadko), 0-140 gold | ||
Opis | W dawnych czasach, Worker Golemy były wykorzystywane jako lokaje bogatych mieszczan. Bardzo oddane i wierne swojemu panu, budziły wielki podziw. Zrobione głównie ze stopu metali oraz magicznych artefaktów były niezwykle trwałe i odporne na uszkodzenia. Niestety, czas ich nie oszczędzał i pomimo swojej trwałości zaczęły ulegać niszczącej siły rdzy. Alchemicy wynaleźli sposób ich konserwacji, jednak był on bardzo drogi i tylko niewielu mogło sobie pozwolić na taki zabieg. W końcu wielka fabryka golemów upadła, a te, które się ostały popadły w ruinę. Część z nich odkryła magiczne kamienie mając zdolność odnowy ich zniszczonych konstrukcji. Teraz, kiedy odzyskały swoje dawne siły podzieliły się na dwie grupy. Pierwsza z nich pracuje w spokoju w starych fabrykach. Drudzy, kierowani chęcią zemsty atakują co jakiś czas mieszkańców zostawiając wiadomości, że jeszcze tu wrócą, aby zniszczyć wszystkich tych, którzy ich porzucili. |
||
Występowanie | Factory Quarter. | ||
Taktyka | Worker Golem to dawna maszyna budownicza występująca w Yalahar. Niegdyś pomocna i oddana mieszkańcom, po wielkim wybuchu wraz z innymi golemami ukryła się w dawnych fabrykach broniąc swojego życia i dobytku. Często mylony z Damaged Worker Golem?em, ze względu na identyczny wygląd. Nie wolno dać się zwieść! Jest od niego o wiele silniejszy i posiada więcej punktów życia. Gdy ktokolwiek ośmieli się zbliżyć do nich, natychmiast podbiegają zadając ciosy ponad 300 punktów na turę. Na nasze szczęście jest wrażliwy na ogień i energię. Wybierając się na polowanie, dobrze jest mieć przekroczony poziom 40. Trzeba uważać, gdyż występują one w grupach, przez co łatwo jest o śmierć. Rycerz z dobrymi umiejętnościami posługiwania się daną bronią (co najmniej 75/75) zabije go bez problemu. Paladyn z podobnym poziomem co knight oraz skillem 70 w walce na dystans szybko odeśle go w zaświaty. Mag używając różdżki elektryzującej i czaru Energy Strike pokona go z łatwością. Druid nie posiada różdżek żywiołu energii, więc musi zadowolić się samym czarem pola elektryzującego, jednakże wystarczy to, aby skończyć z bestią raz na zawsze. Często zabijany pomimo stosunkowo słabych rzeczy, jakie zostawia, ponieważ dodaje sporo punktów doświadczenia. Voniek |