Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

HP 1825 Summon Niemożliwe
EXP 1550 Convince Niemożliwe
Odporny na Specjalne Leczy się
Częściowo odporny na Walka W zwarciu i na odległość.
Wrażliwy Odgłosy GRROARR
Loot 0-3 Small Diamond (Bardzo rzadko), Crossbow (Normalnie), 0-10 Burst Arrow (Normalnie), 0-3 Dragon Ham (Normalnie), Dragonbone Staff (Bardzo rzadko), Strong Health Potion (Normalnie), Strong Mana Potion (Normalnie), Hibiscus Dress (Bardzo rzadko), Focus Cape (Bardzo rzadko), Composite Hornbow (Bardzo rzadko), Wand of Starstorm (Bardzo rzadko), Wand of Draconia (Bardzo rzadko), Lightning Pendant (Bardzo rzadko), Shockwave Amulet (Bardzo rzadko), Wyrm Scale (Normalnie), 0-215 gp
Opis Uważa się, że Wyrm to daleki i prymitywny kuzyn smoka. Jednak same smoki zaprzeczają tej teorii, tak jak ludzie nie zgadzaliby się z twierdzeniem, że ork to prymitywny kuzyn człowieka. Różnica nie jest jednak ważna, gdy stawia się czoło takiemu potworowi. Brakuje mu co prawda ognistego oddechu smoka, jest to jednak potwór z rodziny ognistych, potrafiący topić śnieg i lód, przechodząc przez nie. Braki w zdolnościach magicznych nadrabia siłą. Walczy znacznie lepiej niż zwyczajny smok, na dodatek jest zdumiewająco zwinny, niczym wąż. Zęby Wyrmów są cenione przez krasnoludy, gdyż potrafią przeciąć większość materiałów. Wyrmy nie są wybredne i jedzą zarówno minerały jak i mięso. Uważa się nawet, że w ich odchodach można znaleźć drogocenne kamienie. Wyrm to niebezpieczny drapieżnik, gdy jest głodny nie cofa się nawet przed atakami na małe miasteczka. Ich terytorium jest zazwyczaj dosyć duże, choć najczęściej spędzają czas w swoich gniazdach. Są dosyć inteligentne w porównaniu do innych zwierząt. Nie potrafią jednak mówić i rozumieją tylko najprostsze polecenia, tak jak tresowany pies. Oczywiście wcale nie jest tak łatwo wytrenować Wyrma. Są jednak osoby które łapią młode Wyrmy i tresują je, by później wykorzystać do swoich niecnych celów.
Występowanie Darashia, Liberty Bay
Taktyka
Obrazek


Wyrmy sposobem i rodzajem ataku przypominają swoich dalekich braci- smoków. Mają słabą odporność na ataki fizyczne, za to dobrze władają magią. Należy stać po skosie, aby nie docierały do nas ataki z energy wave'u. Ich ataki fizyczne mogą dochodzić często do 200 w dodatku combo niekiedy dochodzi do 700. Aby móc na nie polować bez zbędnych strat najlepszym sposobem byłoby dla knighta polowanie na nie przy skilach minimum 80/80 i poziomie minimum 90. Dla palladyna opłacalnie jest przy poziomie 70 a dla postaci magicznych przy 80.

by neopostman