Poradnik opisujący (mam nadzieję że maksymalnie dokładnie) drogę do Demony - czyli miejsca pełnego Warlocków . Miejscami opis może być nieco chaotyczny - wtedy lepiej kierować się załączonymi mapami. Mam nadzieję, że komuś to pomoże...
Z Ab'Dendriel kierujemy się na zachód, do podziemi z trollami. Rozkopujemy dziurę i schodzimy na dół.
Kierujemy się na południe, zabijając wilki. Schodzimy drabinką niżej.
Idziemy w prawo, do dźwigni otwierającej Motls.
Wchodzimy do dziury ukrytej między drzewami.
Przestawiamy przełącznik W PRAWO...
...i wracamy się do drabinki.
Kierujemy się mniej więcej na północ według mapy, przechodzimy kilka energy fieldów i wskakujemy do dziury (jeżeli dziury tam nie ma, oznacza to że nie ustawiliśmy wcześniej przełącznika w prawo).
Przechodzimy przez północną bramkę poziomową (30lvl) i wskakujemy do północnej kratki ściekowej.
Wybieramy korytarz w prawo i idziemy nim aż do drabinki w dół.
Zygzakowatym korytarzem dochodzimy do skrzyżowania, na którym pokonujemy kilka mino, i wybieramy prawą drabinkę.
Długa prosta w dół, i w lewo, na górze możemy zobaczyć kilka ciekawych rzeczy w skarbcu. Na skrzyżowaniu przy pomocy liny idziemy piętro wyżej.
Podążamy w lewo, zygzakiem, do kolejnych rozdroży na których czeka nas walka z 2 mino magami, 2 Orc Spearmanami i 4 trollami. Schodzimy drabinką z prawej strony.
Kolejny zygzak. Wychodzimy po drabince na górę, prosto w objęcia Mino Guarda i Orc Shamana.
Wybieramy korytarz najbardziej w prawo i na południe, dochodzimy do trzech miejsc na linę. UWAGA! Nie da się do nich wskoczyć z powrotem, więc postarajmy się wejść w odpowiednią, czyli PRAWĄ.
Ze smutkiem stwierdzamy, że droga powrotna jest odcięta (jak sobie z tym poradzić w drodze powrotnej napiszę na końcu artykułu), więc kierujemy się na południe. Skręcamy w lewo w pierwszy korytarz za przewężeniem. Na skrzyżowaniu 4 dróg wybieramy południową, by po chwili zmierzyć się z Orc Berserkerem, Cyklopem i dwoma Mino Archerami. Kolejne multiskrzyżowanie, wybieramy drogę najbardziej na północ i w prawo dochodzimy do drabinki.
Idziemy, idziemy, przy rozwidleniu drogi pokonujemy grupkę węży i idziemy na północ, zygzakiem do drabinki.
Od drabinki idziemy na północ, dezintegrując grupkę 2 Mino Archerów i kilku trolli. Skręcamy przy nich w prawo. Dochodzimy do skrzyżowania czterech dróg, idziemy na północ, a na następnym rozwidleniu w lewo. Za ścianą widzimy spore gniazdo os. Idziemy cały czas na północ aż dochodzimy do drabinki w dół (NIE dziury w dół). Schodzimy.
Droga na północ i na najbliższym skrzyżowaniu w prawo, wąskim korytarzem do drabinki w górę. UWAGA. Na górze czekają na nas 3 Huntery. Ostrożnie.
Idziemy w lewo aż do ściany, przy niej na północ, do narożnika całego Motls, i na skrzyżowaniu na południe do drabinki w górę. Ponownie - UWAGA: na górze 2 Orc Berserkery i 3 Mino Archery.
Po pokonaniu wrażej straży kierujemy się na południe, a na następnym skrzyżowaniu (obok trupa za ścianą) na południe. Rozprawiamy się z dwoma ghulami i wybieramy drogą najbardziej w prawo i na południe. Kolejne skrzyżowanie: nasza droga prowadzi w prawo, ale warto podejść kilka kroków na lewo i zabić kilka mumii. Wracamy w prawo. Napotykamy tu chyba najgroźniejszego przeciwnika w całej tej drodze, Orc Lidera. Po jego unicestwieniu idziemy pierwszą ścieżką na południe. Kolejne skrzyżowania pokonujemy: na południe, na południe (armia goblinów do zmasakrowania, w prawo, na południe, na południe (długa prosta wzdłuż rzeki lawy) i po raz kolejny na południe aż do drabinki w dół.
Prosty (w sensie: bez skrzyżowań) korytarz prowadzący do drabinki. Na górze 3 Orc Warriory i 2 Mino Magi.
Mijamy idąc na północ skrzyżowania, skręcamy w ostatnią drogę w lewo. Skrzyżowanie 4 dużych dróg, idziemy na północ. Następnie w wąski korytarz na lewo, następnie na południe póki nie dojdziemy do ściany - przy niej w prawo. Zabijamy 1-2 Huntery i koło nich skręcamy w wąski korytarz na południe. Dłuuuga prosta w prawo, zakończona dwoma misiami. Na skrzyżowaniu po nich wybieramy drogę w lewo. Zabijamy szczura i cały czas na południe. Mijamy za ścianą znajomy pokój. Schodzimy po drabince.
Idziemy dalej prosto w dół by dojść do naszego celu.
Po pokonaniu komitetu powitalnego...
Jesteśmy w osławionej Demonie. Szkoda tylko że drogę dalej szybko zablokuje nam (a przynajmniej sporej części z Was) bramka na 60 poziom...
W sprawie powrotu: w jednym miejscu drogę zagrodzi nam "small hole", do której nie możemy spowrotem wskoczyć. Aby obejść to miejsce musismy na wcześniejszym skrzyżowaniu udać się na południe...
...i wskoczyć do kolejnej dziury. Wypadniemy w narożniku korytarza, którym podazamy w prawo, a na najbliższym skrzyżowaniu na północ(droga jeszcze dalej w prawo prowadzi do dwóch smoków), by dojść do skrzyżowania na którym już wcześniej byliśmy, i powinniśmy po swoich śladach normalnie trafić do wyjścia.
Z Ab'Dendriel kierujemy się na zachód, do podziemi z trollami. Rozkopujemy dziurę i schodzimy na dół.
Kierujemy się na południe, zabijając wilki. Schodzimy drabinką niżej.
Idziemy w prawo, do dźwigni otwierającej Motls.
Wchodzimy do dziury ukrytej między drzewami.
Przestawiamy przełącznik W PRAWO...
...i wracamy się do drabinki.
Kierujemy się mniej więcej na północ według mapy, przechodzimy kilka energy fieldów i wskakujemy do dziury (jeżeli dziury tam nie ma, oznacza to że nie ustawiliśmy wcześniej przełącznika w prawo).
Przechodzimy przez północną bramkę poziomową (30lvl) i wskakujemy do północnej kratki ściekowej.
Wybieramy korytarz w prawo i idziemy nim aż do drabinki w dół.
Zygzakowatym korytarzem dochodzimy do skrzyżowania, na którym pokonujemy kilka mino, i wybieramy prawą drabinkę.
Długa prosta w dół, i w lewo, na górze możemy zobaczyć kilka ciekawych rzeczy w skarbcu. Na skrzyżowaniu przy pomocy liny idziemy piętro wyżej.
Podążamy w lewo, zygzakiem, do kolejnych rozdroży na których czeka nas walka z 2 mino magami, 2 Orc Spearmanami i 4 trollami. Schodzimy drabinką z prawej strony.
Kolejny zygzak. Wychodzimy po drabince na górę, prosto w objęcia Mino Guarda i Orc Shamana.
Wybieramy korytarz najbardziej w prawo i na południe, dochodzimy do trzech miejsc na linę. UWAGA! Nie da się do nich wskoczyć z powrotem, więc postarajmy się wejść w odpowiednią, czyli PRAWĄ.
Ze smutkiem stwierdzamy, że droga powrotna jest odcięta (jak sobie z tym poradzić w drodze powrotnej napiszę na końcu artykułu), więc kierujemy się na południe. Skręcamy w lewo w pierwszy korytarz za przewężeniem. Na skrzyżowaniu 4 dróg wybieramy południową, by po chwili zmierzyć się z Orc Berserkerem, Cyklopem i dwoma Mino Archerami. Kolejne multiskrzyżowanie, wybieramy drogę najbardziej na północ i w prawo dochodzimy do drabinki.
Idziemy, idziemy, przy rozwidleniu drogi pokonujemy grupkę węży i idziemy na północ, zygzakiem do drabinki.
Od drabinki idziemy na północ, dezintegrując grupkę 2 Mino Archerów i kilku trolli. Skręcamy przy nich w prawo. Dochodzimy do skrzyżowania czterech dróg, idziemy na północ, a na następnym rozwidleniu w lewo. Za ścianą widzimy spore gniazdo os. Idziemy cały czas na północ aż dochodzimy do drabinki w dół (NIE dziury w dół). Schodzimy.
Droga na północ i na najbliższym skrzyżowaniu w prawo, wąskim korytarzem do drabinki w górę. UWAGA. Na górze czekają na nas 3 Huntery. Ostrożnie.
Idziemy w lewo aż do ściany, przy niej na północ, do narożnika całego Motls, i na skrzyżowaniu na południe do drabinki w górę. Ponownie - UWAGA: na górze 2 Orc Berserkery i 3 Mino Archery.
Po pokonaniu wrażej straży kierujemy się na południe, a na następnym skrzyżowaniu (obok trupa za ścianą) na południe. Rozprawiamy się z dwoma ghulami i wybieramy drogą najbardziej w prawo i na południe. Kolejne skrzyżowanie: nasza droga prowadzi w prawo, ale warto podejść kilka kroków na lewo i zabić kilka mumii. Wracamy w prawo. Napotykamy tu chyba najgroźniejszego przeciwnika w całej tej drodze, Orc Lidera. Po jego unicestwieniu idziemy pierwszą ścieżką na południe. Kolejne skrzyżowania pokonujemy: na południe, na południe (armia goblinów do zmasakrowania, w prawo, na południe, na południe (długa prosta wzdłuż rzeki lawy) i po raz kolejny na południe aż do drabinki w dół.
Prosty (w sensie: bez skrzyżowań) korytarz prowadzący do drabinki. Na górze 3 Orc Warriory i 2 Mino Magi.
Mijamy idąc na północ skrzyżowania, skręcamy w ostatnią drogę w lewo. Skrzyżowanie 4 dużych dróg, idziemy na północ. Następnie w wąski korytarz na lewo, następnie na południe póki nie dojdziemy do ściany - przy niej w prawo. Zabijamy 1-2 Huntery i koło nich skręcamy w wąski korytarz na południe. Dłuuuga prosta w prawo, zakończona dwoma misiami. Na skrzyżowaniu po nich wybieramy drogę w lewo. Zabijamy szczura i cały czas na południe. Mijamy za ścianą znajomy pokój. Schodzimy po drabince.
Idziemy dalej prosto w dół by dojść do naszego celu.
Po pokonaniu komitetu powitalnego...
Jesteśmy w osławionej Demonie. Szkoda tylko że drogę dalej szybko zablokuje nam (a przynajmniej sporej części z Was) bramka na 60 poziom...
W sprawie powrotu: w jednym miejscu drogę zagrodzi nam "small hole", do której nie możemy spowrotem wskoczyć. Aby obejść to miejsce musismy na wcześniejszym skrzyżowaniu udać się na południe...
...i wskoczyć do kolejnej dziury. Wypadniemy w narożniku korytarza, którym podazamy w prawo, a na najbliższym skrzyżowaniu na północ(droga jeszcze dalej w prawo prowadzi do dwóch smoków), by dojść do skrzyżowania na którym już wcześniej byliśmy, i powinniśmy po swoich śladach normalnie trafić do wyjścia.